Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Froskegeleman tar bare verdier der omsetningskostnadene ikke overstiger det man får igjen.
De henter vel alt av verdier FØR et evt. tvangssalg..? Så nei, jeg ser ikke for meg at de sitter med formue etterpå..
ORIGINAL: hissigproppen
ORIGINAL: Froskegeleman tar bare verdier der omsetningskostnadene ikke overstiger det man får igjen.
De henter vel alt av verdier FØR et evt. tvangssalg..? Så nei, jeg ser ikke for meg at de sitter med formue etterpå..
Så om ikke den som skylder penger selger ting selv av mindre verdi, så er det ingen andre som gjør det.
ORIGINAL: Froskegeleoftest ja [:)]
ORIGINAL: hissigproppen
Så om ikke den som skylder penger selger ting selv av mindre verdi, så er det ingen andre som gjør det.
Jeg tenkte på formue som "penger på bok" i dette tilfellet.. [:)]
ORIGINAL: Pijah
ved tvangssalg bryr ikke kreditorene seg om hva de får for leiligheten, så lenge de får så gjelda dekkes. For å sitte igjen med noe, bør vedkommende selge selv og betale ned gjeld.