Det handler om ei som reiser tilbake i tid ved et uhell. Det er vel til 1700-tallet og må finne seg til rette i det samfunnet. Mye historiske hendelser ogsåHva handler outlander om?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det handler om ei som reiser tilbake i tid ved et uhell. Det er vel til 1700-tallet og må finne seg til rette i det samfunnet. Mye historiske hendelser ogsåHva handler outlander om?![]()
Det handler om ei som reiser tilbake i tid ved et uhell. Det er vel til 1700-tallet og må finne seg til rette i det samfunnet. Mye historiske hendelser ogsåEr så interesssante karakterer og virkelig gripende handling. Og hver sesong tar en helt ny vendig
![]()
Enig! Men har en far som har lest nesten alle bøkene og han sier jeg har mye å glede meg tilJaaaa
Men det er lenge å vente til høsten med meste sesong![]()
Så bra! Gi tilbakemelding på hva du syns da!Da får jeg gi det en sjanse!![]()
Så bra! Gi tilbakemelding på hva du syns da!![]()
Trenger virkelig en god serie nå mens jeg venter på Handmaid’s taleNetflix jaWill do!er det på netflix? Tusen takk for tips!
Trenger virkelig en god serie nå mens jeg venter på Handmaid’s tale
![]()
Netflix jaHva handler Handmaid´s tale om da?
Er det også netflix?Det er seriøst en av de beste seriene, og den har fått kjempehøy score på imdb! Du må nesten bare se traileren, litt vanskelig å forklare, men jeg anbefaler den på det sterkeste!!!!!
Er det også netflix?Kan hende jeg må sjekke ut ja, for vi er tom for serier å følge med på akkurat nå.. Er det noe mannfolk kan se også?
Grøss den ser jo fryktelig ut! Hehe men sikkert bra altså!Ja og ja! Sambo ser også på den, vi begge elsker den![]()
åååh, favoritten min ågGrey’s anatomy er favoritten her [emoji4]
Begynte å se den i går viJa og ja! Sambo ser også på den, vi begge elsker den![]()
Begynte å se den i går viTakk for tips! Virker bra, selv om det er fryktelig også ja..
Hehe, ser også på paradise hotel :') Har liksom sett på det siden det begynte " i Norge" så har liksom blitt en fast sak at når det begynner så må jeg følge med :')Ser en del på Once upon a time, Jane the Virgin, Paradise Hotell,(haha, ja faktisk) [emoji28] 24 hours in A&E.. Det var de jeg kom på nå [emoji23]
Ja samme her [emoji28] fast seer [emoji23]Hehe, ser også på paradise hotel :') Har liksom sett på det siden det begynte " i Norge" så har liksom blitt en fast sak at når det begynner så må jeg følge med :')
Åh, det er en fin serie❤Jeg har begynt på nytt på one tree hill [emoji23]