Tv

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hva bruker dere å se på tv? Noen tvserier, dokumentarer, filmer? :)

Skal være aleina til i 11 tida i kveld og halve morgen dagen også så trenger litt tips :)

Har netflix, viaplay, nrktv og tv2sumo + tv kanaler da :)
 
Jeg har begynt å se Beverly Hills 0
Kanskje jeg må kjøpe det også slik at jeg kan se på det. Glemmer det jo bestandig når det går på tven + turnusarbeid kommer ikke godt med heller å skal huske å se det :eek:

Men takk for svar :)

D-play er gratis ;)
 
Dere som ser fødeavdelingen.. Er det lurt? Hahah! Jeg hadde keisersnitt sist og håper på naturlig fødsel denne gangen, men usikker på om jeg vil se det altså..
 
Dere som ser fødeavdelingen.. Er det lurt? Hahah! Jeg hadde keisersnitt sist og håper på naturlig fødsel denne gangen, men usikker på om jeg vil se det altså..

Nei, det har jeg bevisst valgt å unngå å se på i frykt for å få fødselsangst. :nailbiting: Så ikke på det under forrige svangerskap heller og har heller ikke tenkt å se på det nå.
 
Jeg liker godt Once upon a time, Timeless, Outlander, Frequency.. Jeg liker godt serier med litt mystikk :)
 
Outlander er bare helt fantastisk ♡♡
Jaa helt unik serie det altså! Om det er så godt å vite at det sannsynligvis kommer mange flere sesonger siden det er så mange bøker :)
 
Jaa helt unik serie det altså! Om det er så godt å vite at det sannsynligvis kommer mange flere sesonger siden det er så mange bøker :)

Jaaaa :)
Men det er lenge å vente til høsten med meste sesong :p
 
Back
Topp