TV

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er ettåringene deres interessert i tv-en? Skulle ønske min var det, men han driter langt i den. :p Hadde hjulpet de gangene han er sur og lei og jeg er sliten...
 
Litt i tv, men YouTube på mobil eller nettbrett funker bedre. Han elsker adele - when we were young og frozen - let it go :)
 
Lite interesse for TV her og dessverre, hadde vært greit til tider. Men det blir nok sikkert ei plage andre vegen om ikkje lenge ;) Einaste han stopper opp og ser litt på er fotball :D :p
 
Blitt mer og mer interessert! Men ser bare i korte perioder. Det går i Nickelodeon jr
 
Min liker veldig godt reklamen på tv, og han elsker introen til the big bang theory :p
ellers er det ikke så mye som er interessant, ikke lenge om gangen ihvertfall ;-)
 
Hun ser ca 10-15 min av drømmehagen på en god dag. Ellers elsker hun musikkvideoer på YouTube, da står hun foran tvn og danser i vei :) Markus og Martinus er veldig gøy!
 
JA veldig interessert. Han kan sitte på fanget med smukk og bamsen å slappe av med oss, men noen ganger er han mest opptatt av leker og ser opp av og til. Kommer litt anpå om han hvor opplagt han er.
 
Hun er veldig interessert i MTV. Så her danser vi mye mens tven står på :p
 
Back
Topp