tv-shop

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
noen her som har prøvd denne Ab Tronic x2 muskeltimulatoren fra tv-shop?
erfaringer?

ORIGINAL: JosephineS

Las ein plass at den bare varme musklene, men trener de ikkje.
Den er fin å ha om ein er støl. Ikkje ellers trur eg. Men så har eg aldri prøvd den selv[;)]

jeg har prøvd slike på hudsalong og det funket, men det er jo ikke sikkert dette er å sammenligne nei....

ORIGINAL: Candycane

jeg har en billigere versjon av den, og ja, det funker [:D] vertfall på meg

hvor har du kjøpt den da?

Jeg kjøpte den, men har sendt den tilbake,,synes den var litt vanskelig å bruke, så mange forskjellige program + synes ikke den hjalp noe særlig,,kansje fordi jeg ikke fikk festet den ordentlig???Skjønnte ikke helt den jeg..

ORIGINAL: nitin

Jeg kjøpte den, men har sendt den tilbake,,synes den var litt vanskelig å bruke, så mange forskjellige program + synes ikke den hjalp noe særlig,,kansje fordi jeg ikke fikk festet den ordentlig???Skjønnte ikke helt den jeg..
[/qu
hva var det som gjorde at det var vanskelig? trodde det bare var å ha på gele å snøre det rundet midja jeg - for å si det litt enkelt[:)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

[/qu
hva var det som gjorde at det var vanskelig? trodde det bare var å ha på gele å snøre det rundet midja jeg - for å si det litt enkelt[:)]

Du må tilpasse beltet så putene kommer riktig på musklene du vil bruke...det var dette jeg ikke fikk til...men det kan jo hende du får det til da :) Ville bare dele min erfaring

ORIGINAL: Nummer1(-:

[/qu

Du må tilpasse beltet så putene kommer riktig på musklene du vil bruke...det var dette jeg ikke fikk til...men det kan jo hende du får det til da :) Ville bare dele min erfaring

takk for infoen ja...når jeg prøvde dette på huppleiesalong var de nøye med å sette de riktig på musklenene, så det stemmer nok det du sier[:)]

Back
Topp