N
Nummer1(-:
Guest
noen her som har prøvd denne Ab Tronic x2 muskeltimulatoren fra tv-shop?
erfaringer?
erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JosephineS
Las ein plass at den bare varme musklene, men trener de ikkje.
Den er fin å ha om ein er støl. Ikkje ellers trur eg. Men så har eg aldri prøvd den selv[;)]
ORIGINAL: Candycane
jeg har en billigere versjon av den, og ja, det funker [:D] vertfall på meg
ORIGINAL: nitin
Jeg kjøpte den, men har sendt den tilbake,,synes den var litt vanskelig å bruke, så mange forskjellige program + synes ikke den hjalp noe særlig,,kansje fordi jeg ikke fikk festet den ordentlig???Skjønnte ikke helt den jeg..
[/qu
hva var det som gjorde at det var vanskelig? trodde det bare var å ha på gele å snøre det rundet midja jeg - for å si det litt enkelt[:)]
ORIGINAL: Nummer1(-:
Jeg kjøpte den, men har sendt den tilbake,,synes den var litt vanskelig å bruke, så mange forskjellige program + synes ikke den hjalp noe særlig,,kansje fordi jeg ikke fikk festet den ordentlig???Skjønnte ikke helt den jeg..
[/qu
hva var det som gjorde at det var vanskelig? trodde det bare var å ha på gele å snøre det rundet midja jeg - for å si det litt enkelt[:)]
Du må tilpasse beltet så putene kommer riktig på musklene du vil bruke...det var dette jeg ikke fikk til...men det kan jo hende du får det til da :) Ville bare dele min erfaring
ORIGINAL: Nummer1(-:
[/qu
Du må tilpasse beltet så putene kommer riktig på musklene du vil bruke...det var dette jeg ikke fikk til...men det kan jo hende du får det til da :) Ville bare dele min erfaring
takk for infoen ja...når jeg prøvde dette på huppleiesalong var de nøye med å sette de riktig på musklenene, så det stemmer nok det du sier[:)]