The Blacklist har stått på i bakgrunnen her, sambo har sett på den. SoA har jeg også vurdert flere ganger, men det har alltid kommet noe i veien. Den står høyt opp på lista mi nå!The Blacklist, Scandal, Sons of Anarchy (!!), Empire..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
The Blacklist har stått på i bakgrunnen her, sambo har sett på den. SoA har jeg også vurdert flere ganger, men det har alltid kommet noe i veien. Den står høyt opp på lista mi nå!The Blacklist, Scandal, Sons of Anarchy (!!), Empire..
Da må du love den ikke er skummel!!Hehe den er ikke det altsåbare spennende
![]()
The Blacklist har stått på i bakgrunnen her, sambo har sett på den. SoA har jeg også vurdert flere ganger, men det har alltid kommet noe i veien. Den står høyt opp på lista mi nå!![]()
Ja det kunne jeg å ha gjort <3 var helt hekta .trist de la den nedVurderer å begynne på nytt igjen med SOA![]()
Haha det et ingen monstre osv medDa må du love den ikke er skummel!!Jeg er verdens største pingle!!
![]()
Nei, bare det ikke er zombier eller sånne tingHaha det et ingen monstre osv medbare en tosk som oppfører seg som ett :zip å ellers bare litt krigene/ kniving av fjellfolket å de I byen
![]()
Hehe det finnes ingen zombierNei, bare det ikke er zombier eller sånne tingHaha. Klarer knapt se på traileren til Walking Dead osv.
![]()
Toppers!Hehe det finnes ingen zombier![]()
Ja det kunne jeg å ha gjort <3 var helt hekta .trist de la den ned![]()
JaJa, det var en sorgens kveld når vi hadde sett siste...![]()
Madam secretary er om en som er presse ansvarlig i det hvite hus og har en affære med presidenten, de første episodene er så som så men så kommer det seg veldig!! Ripper street er gamle England når jack the ripper herjet. Er en slags krim. Veldig bra!!!
Det har vi skjøntSoa er virkelig tidenes tvserie!
Helt enig ! Stor sorg når den til sluttSoa er virkelig tidenes tvserie!