Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Criminal minds, special victims unit. The kardashians. Jersey Shore. The new girl, cougar town. Jeg ser masse gamle komiserier jeg nå. Har sett ferdig fresh Prince, og nå ser jeg the nanny hehe.Hei.
Er nå hjemme fram til termin i mars og trenger desperat noe å se på for å få dagene til å gå.. Noen som har tips?
Criminal minds, special victims unit. The kardashians. Jersey Shore. The new girl, cougar town. Jeg ser masse gamle komiserier jeg nå. Har sett ferdig fresh Prince, og nå ser jeg the nanny hehe.
Lie to me er kjempebra!Ellers har jeg sett alt bortsett fra sherlock.. Vet ikke hvorfor, men har problemer med å se britiske serier..
Ser Saving Hope nå, men har ikke mange episodene igjen, ellers venter jeg på fler episoder av Chasing Life![]()
Ja, det er det! Koser meg med detThe Nanny er knallmorsomt!![]()
Jeg er blitt tipset om The Fringe..
White Collar
Melissa and joey
The 100
Hmm.. Ser egentlig på mange serier? Men henger langt bak etter fødsel for snart 3 år sidenblir perioder med maraton
![]()
Game og Thrones
The Walking Dead
Black Sails
The Originals
Grimm
Supernatural
Penny Dreadful
Midsomer Murders
Jeg har også problemer med britiske serier, men av en eller annen grunn så digger jeg sherlockog graham norton show, kan fort bli sittende i timesvis på youtube å se graham norton
![]()
Er noen episoder inn i Warehouse 13Dersom du liker Fringe, kan jeg også anbefale Warehouse13 og Eureka.. Tar noen episoder å komme inn i, men er veldig morsomme og spennende serier![]()
True detective er kjempebra! Men du må se heleKanskje jeg skal prøve å se ett par episoder da, så kanskje jeg liker det. Prøvde meg på true detective, men virket litt sær..
White Collar er br da, ble superskufa når jeg fant ut at Matt Bomer er homofil![]()
Dersom du liker Fringe, kan jeg også anbefale Warehouse13 og Eureka.. Tar noen episoder å komme inn i, men er veldig morsomme og spennende serier![]()
Er noen episoder inn i Warehouse 13har sett alle stg, sanctuary osv
må bare finne tid til å se ferdig Warehouse 13 osv. Det meste ser jeg dessverre med samboeren og da tar det tid
![]()
Walking Dead og Supernatural kan jeg ikke se uten å få mareritt.. :/ Følger med på Grimm da![]()
Jaa! Den mannen vet![]()
Kanskje jeg skal prøve å se ett par episoder da, så kanskje jeg liker det. Prøvde meg på true detective, men virket litt sær..
The Walking Dead og Grimm syns jeg går veldig fint å se. Slike "håndfaste" ting som en kan drepe med våpen.Det er verre med slike overnaturlige serier, som Supernatural, men akkurat den serien ledes jo av to "tenåringsgutter" (haha) så blir ikke så skummelt.
![]()
Den er litt sær, ja, men jeg likte den veldig godt.Sesong 2 skal visst handle om to nye personer, og da mistet jeg lysten til å se mer. :/
Hmm.. Vet ikke hvorfor jeg ikke liker den, ble bare for "ekte".. Liker litt mer hollywood serier jeg kanskje..![]()