TV-Serier

Hei.

Er nå hjemme fram til termin i mars og trenger desperat noe å se på for å få dagene til å gå.. Noen som har tips?
Criminal minds, special victims unit. The kardashians. Jersey Shore. The new girl, cougar town. Jeg ser masse gamle komiserier jeg nå. Har sett ferdig fresh Prince, og nå ser jeg the nanny hehe.

Jeg er blitt tipset om The Fringe..

White Collar
Melissa and joey
The 100

Hmm.. Ser egentlig på mange serier? Men henger langt bak etter fødsel for snart 3 år siden :p blir perioder med maraton :p

Lie to me er kjempebra! :D Ellers har jeg sett alt bortsett fra sherlock.. Vet ikke hvorfor, men har problemer med å se britiske serier..
Ser Saving Hope nå, men har ikke mange episodene igjen, ellers venter jeg på fler episoder av Chasing Life :)

Jeg har også problemer med britiske serier, men av en eller annen grunn så digger jeg sherlock :p og graham norton show, kan fort bli sittende i timesvis på youtube å se graham norton :p

Game og Thrones
The Walking Dead
Black Sails
The Originals
Grimm
Supernatural
Penny Dreadful
Midsomer Murders

Jeg er blitt tipset om The Fringe..

White Collar
Melissa and joey
The 100

Hmm.. Ser egentlig på mange serier? Men henger langt bak etter fødsel for snart 3 år siden :p blir perioder med maraton :p

White Collar er br da, ble superskufa når jeg fant ut at Matt Bomer er homofil :p
Dersom du liker Fringe, kan jeg også anbefale Warehouse13 og Eureka.. Tar noen episoder å komme inn i, men er veldig morsomme og spennende serier ;)

Jeg har også problemer med britiske serier, men av en eller annen grunn så digger jeg sherlock :p og graham norton show, kan fort bli sittende i timesvis på youtube å se graham norton :p

Kanskje jeg skal prøve å se ett par episoder da, så kanskje jeg liker det. Prøvde meg på true detective, men virket litt sær..

Dersom du liker Fringe, kan jeg også anbefale Warehouse13 og Eureka.. Tar noen episoder å komme inn i, men er veldig morsomme og spennende serier ;)
Er noen episoder inn i Warehouse 13 :p har sett alle stg, sanctuary osv :D må bare finne tid til å se ferdig Warehouse 13 osv. Det meste ser jeg dessverre med samboeren og da tar det tid :p

White Collar er br da, ble superskufa når jeg fant ut at Matt Bomer er homofil :p

Jaa! Den mannen vet :D

Er noen episoder inn i Warehouse 13 :p har sett alle stg, sanctuary osv :D må bare finne tid til å se ferdig Warehouse 13 osv. Det meste ser jeg dessverre med samboeren og da tar det tid :p

Warehouse13 er jo en spinn-off serie av Eureka da, men Eureka er morsommere synes jeg.. Tar litt av i 3(?) sesongen enest, men ellers en hysterisk morsom og spennende serie ;)

Walking Dead og Supernatural kan jeg ikke se uten å få mareritt.. :/ Følger med på Grimm da :)

The Walking Dead og Grimm syns jeg går veldig fint å se. Slike "håndfaste" ting som en kan drepe med våpen. :P Det er verre med slike overnaturlige serier, som Supernatural, men akkurat den serien ledes jo av to "tenåringsgutter" (haha) så blir ikke så skummelt. ;)

Kanskje jeg skal prøve å se ett par episoder da, så kanskje jeg liker det. Prøvde meg på true detective, men virket litt sær..

Den er litt sær, ja, men jeg likte den veldig godt. :) Sesong 2 skal visst handle om to nye personer, og da mistet jeg lysten til å se mer. :/

The Walking Dead og Grimm syns jeg går veldig fint å se. Slike "håndfaste" ting som en kan drepe med våpen. :p Det er verre med slike overnaturlige serier, som Supernatural, men akkurat den serien ledes jo av to "tenåringsgutter" (haha) så blir ikke så skummelt. ;)

Grimm går greit, men der er det ikke så mange serier hvor du skvetter.. Mens i Walking Dead så dukker det plutselig opp noe på skjermen, og da dør jeg litt på meg :p

Den er litt sær, ja, men jeg likte den veldig godt. :) Sesong 2 skal visst handle om to nye personer, og da mistet jeg lysten til å se mer. :/

Hmm.. Vet ikke hvorfor jeg ikke liker den, ble bare for "ekte".. Liker litt mer hollywood serier jeg kanskje.. ;)

Back
Topp