TV-Serier

Babylito

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Hei.

Er nå hjemme fram til termin i mars og trenger desperat noe å se på for å få dagene til å gå.. Noen som har tips?

Stalker, big bang theory, the glades, Orange is the new black, how i met your Mother.

Sett, sett, ikke sett, var ikke noe for meg og sett ;)
Hvilken type serie er the Glades?

Arrow, the flash, pretty little liars, revenge, the vampire diaries, sons of anarchy, castle

Arrow, the flash, pretty little liars, revenge, the vampire diaries, sons of anarchy, castle

Så Pretty Little Liars i starten, men ble plutselig litt mye som skjedde, samme med Revenge.. Ellers tror jeg at jeg har sett alt av resten ;)
Høres ut som en mega tv-slave, men har en mann som er en del lborte, så da er det godt å sette seg å se litt serier når man kommer hjem fra kveldsvakt ;)

CSI
Special victims unit
Charmed
Sons of anarchy
the originals
The OC
Hart of Dixie
Orphan Black

True blood, supernatural, game of thrones, gossip girl..

Lie to me, buffy, game of thrones, sherlock, house, criminal minds, private practice, castle, grey's.... Er serie-slave selv ;p

Lie to me er kjempebra! :D Ellers har jeg sett alt bortsett fra sherlock.. Vet ikke hvorfor, men har problemer med å se britiske serier..
Ser Saving Hope nå, men har ikke mange episodene igjen, ellers venter jeg på fler episoder av Chasing Life :)

Lie to me, buffy, game of thrones, sherlock, house, criminal minds, private practice, castle, grey's.... Er serie-slave selv ;p

Lie to me er kjempebra! :D Ellers har jeg sett alt bortsett fra sherlock.. Vet ikke hvorfor, men har problemer med å se britiske serier..
Ser Saving Hope nå, men har ikke mange episodene igjen, ellers venter jeg på fler episoder av Chasing Life :)

Datt ut av Pretty Little Liars og Dexter.. The killing vet jeg ikke hva er.. Må google ;)

Jeg likte ikke Pretty Little Liars i begynnelsen, men valgte å gi den en sjanse. Nå er jeg helt hekta :P
The Killing er veldig bra. Så den på Netflix da, hvis du har det? :)

Supernatural
Grimm
Orange is the new black
Arrow
Scandal
Sons of anarchy
Black orphan
Walking dead
Revenge
Pretty little liars
Prison break

Back