Tv-serier

Hun var egentlig ikke det, hun sa hun var lesbe. Men plutselig falt hun for han kompisen :p Teit hele greia! ;)

Føler dere har kuppet tråden min med paradise hotell prat. :p

Sorry ;) Jeg har til og med laget egen PH-tråd! Men jeg kan dessverre ikke styre folket ;) Haha

Skal inn og spamme PH tråden. :p

Gjør det, Krica! ;)

Min favorittserie for tiden er Shameless (den amerikanske, IKKE den britiske), den anbefales for dere som ikke har sett den! :)
Ellers så ser jeg på alt mulig: greys, private practice, game of thrones, vampire diaries, family guy, blant annet.
Synes alle CSI seriene er drepende kjedelig.

Min favorittserie for tiden er Shameless (den amerikanske, IKKE den britiske), den anbefales for dere som ikke har sett den! :)
Ellers så ser jeg på alt mulig: greys, private practice, game of thrones, vampire diaries, family guy, blant annet.
Synes alle CSI seriene er drepende kjedelig.
Hva handler shameless om? Elsker csi btw. :p

CSI er konge, spesielt NY :D

Liker CSI, bare ikke Horatio ;)

Har nesten bare sett NY jeg :p

Synes rødtoppen er så klein når han alltid skal tøffe seg med brillene sine ;)

Syns han ser litt creepy ut :p

Mam :p Andre kjendiser som ser creepy ut?

Tenker... Synes han Per Inge Torkelsen eller hva han heter er skikkelig ekkel :p

Han er grunnen til at jeg syntes Stavangerdiakekt hørtes fælt ut før. ;)

Friends
Gilmore Girls
Desperate Housewives
Gossip Girl
Brothers and Sisters
Army Wives
The Unit
Greys Anatomy
Home and Away
Private Practice
The Big Bang Theory
Criminal Minds
Medium

Og så syns jeg det er kjempehumor med reality, type Paradise Hotel, BigBrother, Robinsonekspedisjonen, The Amazing Race, Idol i; USA, Norge, Sverige, So You Think You Can Dance, og øvrig tv ellers. 4 Stjernes middag, Hellstrøms ulike tv konsepter osv osv.

Hva handler shameless om? Elsker csi btw. :p

Kopierte fra nett så det ble litt langt :P

Shameless US handler om familien Gallagher, som i følge programmet selv "puts the fun in dysfunctional". Mor er forsvunnet og far, Frank, er alkoholiker, av den typen som slukner på gata i sitt eget spy. Igjen sitter fem barn, som på merksnodig vis klarer seg. Fiona er eldstesøster og familiens overhodet. "Fiona takes care of everyone, but noone takes care of Fiona". Ian, som drømmer om en karriere i militæret, forsøker å skjule det faktum at han er homofil for resten av familien. Debbie, den yngste jenta, er den som sliter mest med å håndtere familiesituasjonen. Såpass mye at hun kidnapper en baby fordi hun ikke har noen dukke å leke med. Carl er en sosiopat som stadig trues med utvisning fra skolen. Som hans rektor sa "I am not a religious man, but every now and then, a child comes along who makes me believe in the existence of Satan". Hans favoritthobby er å få andre barn til å gråte, og han er også glad i å leke med balltre, blåselamper og forsvarsløse dyr. Lip, som er nest eldst, er utrolig smart og bruker sitt talent for å tjene penger - han møter opp på eksamen for de som er mindre begavet og tar seg godt betalt. Han beskriver seg selv som "a bit of a slut", men er likevel i ferd med å falle for Karen som er "kind of a...whore". Karen bor sammen med moren sin, som i tillegg til fot- og bakteriefobi ikke har vært ute av huset på mange år. En generelt dysfunksjonell gjeng, med andre ord.

Litt sær, men hysterisk morsom! :D

Btw, så har Horatio ødelagt hele CSI for meg ;)

Skal sjekke det ut. Elsker Horatio, både poseringen og solbrillene og måten han legger trykk på hvert ord når hsn snakker. :p

Back
Topp