Tv-serier

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilken tv- serie er din absolutte favoritt gjennom tidene? Hvilke serier ser du på nå? Hvilke serier synes du er drepende kjedelig?

Er litt glad i serier. :p
 
Kan svare selv først da.
Absolutte favoritt gjennom tidene: Twin peaks- bare så synd den ble kansellert. Elsker stemningen i serien, musikken, og folka.

Akkurat nå ser jeg på: revolution, The walking dead, Greys anatomy, Once upon a time. Serier jeg ser som har pause: Dexter og true blood.

Drepende kjedelig: Cold case (utrolig elendig skuespiller i hovedrollen, og sykt overdrevet)
 
Eg trur ikkje eg har nokon favorittserie... Men serier har likt, som er ferdig eller venter på ny sesong av er:

Frustrerte fruer, dexter, gray's anatomy, private practice, band of brothers carlifornication, weeds... holder på med sons of anarchy, og vurderer å slå twin peaks :)
 
Vet ikke helt hvem som er min favoritt men har en rekke serier jeg liker:
Dexter
Sons of Anarchy
Six Feet Under
Once Upon a Time
The Walking Dead
Desperate Housewives
One Tree Hill
True Blood
Game of Thrones
The Big Bang Theory
 
Ooh, jeg er skikkelig tv-serie junkie ;)

Har mange favoritter, så vanskelig å plukke ut en absolutt favoritt. Tror det må bli Friends, har alle på sesongene på dvd, og kan se de om igjen og om igjen :D Blir aldri lei, haha :p

Andre favoritter er:
Sex og singelliv
Greys anatomy
Frustrerte fruer
CSI New York
One Tree Hill
House (elska House før det ble teit, så følger ikke med lengre :p)
Big bang theory
Gossip Girl (datt litt av, så har masse episoder å se når jeg får tid :p)
The O.C

Veldig glad i jenteserier :p
 
Har ramlet helt av det meste.Men kan godt se CSI, Criminal Minds, NCIS, Greys anatomi, Private Practice og McCleods Daughters
 
Og så har eg sett nokon episoder av sporløst forsvunnet fordi det har pleid å begynne mens eg bussa N i seng :p
 
Elsker Dexter! Digger Paradiset Hotel! Haha ;) Kan se alt av bad reality, som feks. Big Brother :)

Har sett alt av How I Met Your Mother (uten at det egentlig er en superbra serie).
Modern Family, Arrested Development.

Friends og Sex and the City!

Mye bra og mindre bra... Ser generelt for mye på TV ;)
 
Det er forresten paden som skriver Paradiset :p Jeg prøvde å skrive Paradise ;)
 
Jeg er også en sucker for dårlig reality, men prøver å ikke si det høyt ;)
 
Det er lavmål å være MED, ikke å SE! :p Det er helt lov ;)
 
Eg fulgte med på big brother når det var :p
Alle fulgte jo med på bb første sesong. Jeg så første sesong av paradise hotel usa for maaaange år siden. ;-)
 
det gjorde eg også :p Hugsa eg heia på dei som venninnene mine ikkje heia på, for eg syntes die andre var så slemme :p
 
Jeg så ALLE episodene av BB 2011 ;)
 
Irriterende at lesba vant!
Ikke fordi hun var lesbe, altså. Men makan til sutrekjerring skal man lete lenge etter!
 
Back
Topp