Tutekopp

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hvilken tutekopp liker deres små?
Vi har to stk. En fra MAM og en fra NUK. Hun drikker ivrig fra begge to men som med flaske så klarer hun ikke suge/drikke uten å glippe taket (eller vakuumet kanskje?) slik at det kommer høye klikkelyder. Ofte svelger hun da også mye luft. Skulle nesten tro det var tungebåndet, men det er jo klippet... Derfor lurer jeg på hva som er favoritten hos dere andre?
 
Vet ikke merket, det var noe mamma kjøpte i Tyskland tror jeg. Men mi drikker av kopp også ho da. :eek: (holder ikke selv)
 
Må få kjøpt meg en ny kopp her. Prøvde tommee tippee, men den spiser hun bare på:p
Så drikker av vanlig kopp her med litt hjelp :)
 
Vi har en NUK og en MAM. Han drikker fint av begge, sålenge det er vann i de. Mm eller mme skal han ikke ha fra de :confused:
 
Jeg har kjøpt en fra avent, mest av gammel vane, vi har noen sånne fra de eldste. Jeg vet bare ikke om de kanskje er litt gamle, så jeg kjøpte en ny. Tiltenkt bare vann , så jeg tror vi går litt lett på den der bruksanvisningen som sier den skal kokes fem min før første gangs bruk og etter hver rengjøring. Det er ikke melkeflasker det er snakk om, det er en tutkopp med vann. Til en baby over seks mnd så jeg har ikke tenkt å koke vannet heller
 
Kjøpte en fra avent som er kjekk å ha vann i og som har et lokk slik at det ikke et vann i hele veska når vi er på farten. Ellers har han to til som var med i slike barneservise han har fått i gaver, men de er ikke like gode å drikke av :)
 
Jeg har kjøpt en fra avent, mest av gammel vane, vi har noen sånne fra de eldste. Jeg vet bare ikke om de kanskje er litt gamle, så jeg kjøpte en ny. Tiltenkt bare vann , så jeg tror vi går litt lett på den der bruksanvisningen som sier den skal kokes fem min før første gangs bruk og etter hver rengjøring. Det er ikke melkeflasker det er snakk om, det er en tutkopp med vann. Til en baby over seks mnd så jeg har ikke tenkt å koke vannet heller
Enig med deg. Jeg har alltid brukt vann fra springen ;) Koker heller ikke koppene mellom hvert måltid. Vasker med varmt vann og såpe og kjører de i maskinen når den går. Koker tutten sammen med smokkene en gang i uken eller noe.
 
Mi bruker ikke smokk og jeg har tenkt at vask med varmt vann eller oppvaskmaskinen er godt nok. Tross alt er det bare vann jeg skal ha i den. Hadde jeg hatt melk i ville det vært noe annet, men vann. Til ei jente som ligger på gulvet og leker.
 
Back
Topp