Tusen Takk hemmelig julevenn..

ORIGINAL: surra

tusen takk for di fine klærne vi fikk var kjempe fine[:)][:)] lurer på om kinersen
kan være min hemmelige venn?

Jaaaaa,det er meg!!så bra at du likte gaven[:D]

hmmm, hun jeg har sendt til har ikke skrevet her enda, og når jeg sporer opp pakken på posten ligger den enda på postkontoret/butikken...den kom fram der den 18 des...lurer på om hun har fått en hentelapp av posten jeg...

oppdatert: ser at pakken er hentet

ORIGINAL: Laisa

Tusen hjertelig takk til min hemmelige venn! jeg ble virkelig kjempe fornøyd med den flotte gaven[:D] Fikk en nydelig drakt , og en herlig bamse til snuppen!
Jeg ble virkelig super - fornøyd[:D]

Gjetter at det er frk_superglad85 som er min hemmelige julevenn! Stemmer det??? Tusen takk for den fine julegaven!

Riktig d[:D] Så bra at du likte drakten[:)] Har samma bære i grå til lillegutt[:D] Litt artig å få handle litt babyjenta klær[:D] 

har ikke fått noe pakke enda  [:(] hmm?

ORIGINAL: MammaenTilLeander

har ikke fått noe pakke enda  [:(] hmm?

Jeg sendte deg en PM for en stund siden ang dette, men du har ikke svart?[:)]

er det noen mulighet for å få vite hvem ens hemmelige venn er ? Har lagd masse tråder og sendt pm til masse mulige , men får ikke napp. Og synes det er så vondt hvis min hemmelige venn bare er innom av og til og ikke tror jeg er takknemlig...[:(]

pm sendt [:)]

Beklager litt sent svar herfra, har vært i min egen lille boble etter jul[&:]

Tuusen takk for gaven fra min hemmelige venn!!!

Jeg tror min hemmelige venn er Laisa?[:D]

Fikk et sett med tunika og tights,og en nydelig rosa kjole,, passa parfekt, og akkurat min smak[:D][:)]

dytt[:D]

Back
Topp