Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Carrie86
Jeg vil takke min hemmelige venn for den kjempefine gaven. Jeg fikk en kjempefin blå skjortebody og en tøff bukse. [:D][:D][:D] I tilegg et kjempefint julekort.
Er litt usikker på hvem min hemmelige venn er. Er det Lisa??
ORIGINAL: tuffssaa
Lurer jammen meg på om ikke Stavanger87 har nisset en liten juleglede til Johannes. [:D] Tusen takk for kjempefin skjorte med vest og en rangle som falt veldig i smak!
ORIGINAL: En liten
Tusen takk for den kjempefine gaven![:)]Fikk samme kjole som jeg hadde kjøpt,bare i rød!Så veldig min smak:) Den er allerede brukt[:)] Fikk også en fin leke! Veldig fornøyd!
Ut fra hintene, tror jeg det er Ønsker sin egen.. ?
hurra!!! Du klarte det!ORIGINAL: EogR
ORIGINAL: Luske
Emmely fikk 2 CDer med barnesanger, det blir skikkelig stasTror det er Septembermamma 2010 vi skal takke, men er ikke 100% sikker.
Der tar du nok feil [:D]
ORIGINAL: Carrie86
Prøver å gjette på nytt jeg. Er du min hemmelige venn lille tingeting??[:)][:)] Syns jeg husker at du har en liten Aksel.[:)]
ORIGINAL: lille lingeting
Takk for gaven Henriette 25 og Emil :)
Må innrømme at jeg ikke klarte å vente til julaften, så vottene har allerede vært i bruk. ;) Vi fikk en kjempegod vinterlue, to par votter og en fin brun velur jakke. Vi er begge strålende fornøyde. :)