Tusen Takk hemmelig julevenn..

ikke min heller....[;)]

Lurer jammen meg på om ikke Stavanger87 har nisset en liten juleglede til Johannes. [:D] Tusen takk for kjempefin skjorte med vest og en rangle som falt veldig i smak!

ORIGINAL: tuffssaa

Her har tuffssaa fantet! Bra du like gaven.  [:D]

den falt virkelig i smak, og spesielt for oss som ikke har sunget barnesanger på mange herrens år.. super måte og friske opp hukommelsen på <3

ORIGINAL: Carrie86

Jeg vil takke min hemmelige venn for den kjempefine gaven. Jeg fikk en kjempefin blå skjortebody og en tøff bukse. [:D][:D][:D] I tilegg et kjempefint julekort.

Er litt usikker på hvem min hemmelige venn er. Er det Lisa??

Det var nok fra oss [;)]

ORIGINAL: tuffssaa

Lurer jammen meg på om ikke Stavanger87 har nisset en liten juleglede til Johannes. [:D] Tusen takk for kjempefin skjorte med vest og en rangle som falt veldig i smak!

stemmer det at stavanger nissen har vært i sving ja[8D] bare hyggelig og det var jo kjempe flott at gaven falt i smak[:D]

ORIGINAL: Glapia.

Er suprfornøyd med gaven!!! Tuuuuuuusen takk!!!

SKJØNNER IKKE HVEM DU ER!?!

HELT NYDELIG KORT ALTSÅ...

It`s MEEEEE
Dårlig på å hinte!! [8D]

ORIGINAL: iren85

holm.k,er du min hemmelige julevenn???[:)]

nei dessverre.....[:D]

ORIGINAL: Trulte_83

Tusen tusen takk for den nydelige kjolen og den supre ullbodyen fra Janus [:D][:D][:D]

Utifra hintene så tror jeg at det er: En liten

Stemmer det[:D] Bra du likte det!

Tusen takk for den kjempefine gaven![:)]Fikk samme kjole som jeg hadde kjøpt,bare i rød!Så veldig min smak:) Den er allerede brukt[:)] Fikk også en fin leke! Veldig fornøyd!

Ut fra hintene, tror jeg det er Ønsker sin egen.. ?

ORIGINAL: holm.k

ikke min heller....[;)]

ORIGINAL: En liten

Tusen takk for den kjempefine gaven![:)]Fikk samme kjole som jeg hadde kjøpt,bare i rød!Så veldig min smak:) Den er allerede brukt[:)] Fikk også en fin leke! Veldig fornøyd!

Ut fra hintene, tror jeg det er Ønsker sin egen.. ?

JA hurra!!! Du klarte det!

[:D][:D][:D]

Burde visst at det var deg, har tenkt på det også. Tusen takk. Håper at dere snart blir friske og raske.
Godt nytt år!!!
ORIGINAL: EogR

ORIGINAL: Luske

Emmely fikk 2 CDer med barnesanger, det blir skikkelig stas Tror det er Septembermamma 2010 vi skal takke, men er ikke 100% sikker. 

Der tar du nok feil [:D]

ORIGINAL: Carrie86

Prøver å gjette på nytt jeg. Er du min hemmelige venn lille tingeting??[:)][:)] Syns jeg husker at du har en liten Aksel.[:)]

Stemmer det! :)

Beklager litt sent takk herifra - men tuuusen takk til Sweetheart85 for den flotte gaven vi fikk!! Skal se om jeg husker alt som var i - for det var jo myyye [:D] Fikk sjokoladepenger, små bokser til å ha babymat i, bitering, mener også at det var klær til snuppa der (beklager, har ikke fått tid til å pakke ut julegavene etter vi kom hjem enda - så husken er ikke helt på topp - det er noen julegaver å huske på når det er 2 små i hus [8D])

Uansett - jeg vet at alt falt i smak hos alle - gøy at du hadde fikset en liten ting til alle [:D]

Da fant jeg endelig ut av hvem min hemmelig venn er! Tusen takk, Luske, for den fine boken til mini og det flotte sjalet til mor! [:D]

Såg at du hadde lagt ut bilder der storesøster Jenny var med i starten av desember, men det hadde dessverre gått meg hus forbi!

ORIGINAL: lille lingeting

Takk for gaven Henriette 25 og Emil :)

Må innrømme at jeg ikke klarte å vente til julaften, så vottene har allerede vært i bruk. ;) Vi fikk en kjempegod vinterlue, to par votter og en fin brun velur jakke. Vi er begge strålende fornøyde. :)

bare koselig[:D] snik som ikke klarte å vente![8D]

venter fortsatt på gaven jeg[:(] ser ut som min hemmelig venn har glemt meg ellers har den forsvunnet i posten[:(]

tusen takk for di fine klærne vi fikk var kjempe fine[:)][:)] lurer på om kinersen
kan være min hemmelige venn?

Back
Topp