Tusen takk for svar... :)

**Eggerøra**

Forumet er livet
*poff*

bare være der hvis jeg trenger noen å snakke med + vise at de bryr seg ved å være nær sånn som de alltid er.

huff så fælt...... men går det ikke an å ta ut egg før man fjerner den da evt?

edit: seff går ikke det om den plutselig måtte fjernes, unnskyld hjernen ville ikke fungere helt her i varmen

Hvis du bodde langt unna personen da...?
sende noe...? huff, føler meg rådvill og hjelpesløs... [&o][&o][&o]

Jeg ville sendt en melding der det sto at jeg tenker på personen og ringer hvis hun vil snakke. Meldinger kan man velge å svare på når det passer. Jeg har lært at det aldri er dumt å ta kontakt. Det er mye verre hvis alle blir stille / ikke tar kontakt.

ORIGINAL: JuliSol

Jeg ville sendt en melding der det sto at jeg tenker på personen og ringer hvis hun vil snakke. Meldinger kan man velge å svare på når det passer. Jeg har lært at det aldri er dumt å ta kontakt. Det er mye verre hvis alle blir stille / ikke tar kontakt.

Det var det første jeg gjorde [:)]

ORIGINAL: eplet

Hadde nok ønsket en venn som turde å være der, selv om det er tøft og leit. Og om du bor langt unna; ring, skriv et brev, ta deg en tur til henne hvis du kan, bare ikke bli en sånn venn som ikke tør ta kontakt i tilfelle det ikke passer osv....

Det ville jeg aldri gjort... Dette er min aller beste venninne gjennom alle år... [&o][&o]

Kanskje jeg lager et fint kort og sender henne...

ORIGINAL: verandahora

Jeg hadde nok satt pris på ett brev. Av den gammeldagse typen. Med noen ord som viste at personen bryr seg.
15 plater med freia melkesjokolade er heller ikke å forakte.
Kanskje en liten oppmerksomhet til barna!

Hihi, sjokkis er ikke dumt [:)]
Vet hun ville likt et kort/brev, så det er mulig det blir noe slikt [:)]

Bare noen å snakke med som var der. ... Da jeg fikk kreft fikk jeg tilbud om å operere ut en eggstokk å fryse ned. Det er forløpig ikke lov å befrukte de eggene, men man kan fryse ned i tilfelle det skulle bli lovlig. Siden jeg har 2 barn ville jeg ikke det. Jeg har lyst på ett barn til, men skulle det ikke skje har jeg jo 2. Men kanskje det kunne vært akktuelt i denne situasjonen?

ORIGINAL: AB

Bare noen å snakke med som var der. ... Da jeg fikk kreft fikk jeg tilbud om å operere ut en eggstokk å fryse ned. Det er forløpig ikke lov å befrukte de eggene, men man kan fryse ned i tilfelle det skulle bli lovlig. Siden jeg har 2 barn ville jeg ikke det. Jeg har lyst på ett barn til, men skulle det ikke skje har jeg jo 2. Men kanskje det kunne vært akktuelt i denne situasjonen?

De er allerede fjernet [&o]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Det var dumt[8|] Men hun burde jo blitt informert om dette hvis de kunne gjort noe.. Huff.. trist..

ORIGINAL: **Eggerøra**

Det var dumt[8|] Men hun burde jo blitt informert om dette hvis de kunne gjort noe.. Huff.. trist..

Vet ærlig talt ikke hva hun har fått vite og hva som er gjort eller ikke... Fikk nettop sms om dette... [&o]

Back
Topp