**Eggerøra**
Forumet er livet
*poff*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JuliSol
Jeg ville sendt en melding der det sto at jeg tenker på personen og ringer hvis hun vil snakke. Meldinger kan man velge å svare på når det passer. Jeg har lært at det aldri er dumt å ta kontakt. Det er mye verre hvis alle blir stille / ikke tar kontakt.
ORIGINAL: eplet
Hadde nok ønsket en venn som turde å være der, selv om det er tøft og leit. Og om du bor langt unna; ring, skriv et brev, ta deg en tur til henne hvis du kan, bare ikke bli en sånn venn som ikke tør ta kontakt i tilfelle det ikke passer osv....
ORIGINAL: verandahora
Jeg hadde nok satt pris på ett brev. Av den gammeldagse typen. Med noen ord som viste at personen bryr seg.
15 plater med freia melkesjokolade er heller ikke å forakte.
Kanskje en liten oppmerksomhet til barna!
ORIGINAL: AB
Bare noen å snakke med som var der. ... Da jeg fikk kreft fikk jeg tilbud om å operere ut en eggstokk å fryse ned. Det er forløpig ikke lov å befrukte de eggene, men man kan fryse ned i tilfelle det skulle bli lovlig. Siden jeg har 2 barn ville jeg ikke det. Jeg har lyst på ett barn til, men skulle det ikke skje har jeg jo 2. Men kanskje det kunne vært akktuelt i denne situasjonen?
ORIGINAL: **Eggerøra**
Bare noen å snakke med som var der. ... Da jeg fikk kreft fikk jeg tilbud om å operere ut en eggstokk å fryse ned. Det er forløpig ikke lov å befrukte de eggene, men man kan fryse ned i tilfelle det skulle bli lovlig. Siden jeg har 2 barn ville jeg ikke det. Jeg har lyst på ett barn til, men skulle det ikke skje har jeg jo 2. Men kanskje det kunne vært akktuelt i denne situasjonen?
De er allerede fjernet [&o]
ORIGINAL: **Eggerøra**
De er allerede fjernet [&o]
Det var dumt[8|] Men hun burde jo blitt informert om dette hvis de kunne gjort noe.. Huff.. trist..