Cd 28 - 13 dpo
Her er tempen fortsatt høy, men testene er også fortsatt negative. Hadde anntydninger til skygge i går, men den er borte i dag, så var nok bare en defekt test.
Vis vedlegget 476522
Da går vi inn i 2026 uten at jeg er gravid, noe jeg aldri såg for meg

Håper fortsatt på en 2026 baby da

Vi snakka litt om det i går at dette tar lenger tid enn forventet. Mannen sier at om det ikke går naturlig så er han veldig fornøyd med de 2 vi har. Men jeg vet ikke helt om jeg er der jeg også? Jeg klarer ikke legge fra meg ønsket om en til i flokken vår. Hvordan går det ann å kjenne ett så stort savn etter ett individ man aldri har møtt?

Måtte du, hvem enn du er, snart komme inn i våre liv og gjøre familien komplett
Snart pp6, ett halvt år. Prøvetida har gått kjempefort, men samtidig alt for sakte. De sier de fleste klarer det innen 6 mnd, så håper jo inderlig dette gjelder oss også. Som Bioingeniør er jeg veldig glad i statistikk, så har holdt en liten knapp på de 6 mnd. Om vi faller utenfor statistikken vet jeg ikke hvordan jeg takler det. Er jo veldig stor forskjell i psyken hos meg cd 28 vs cd 1. Så nå er jeg på mitt mest negative

Bear with me så skal gira og optimistiske Turnusmammaen komme tilbake om ett par dager, det lover jeg

Måtte bare få ut litt tanker. Har ikke så mange å snakke med om dette akkurat.