Turnusmammaen sin dagbok - Håpet om baby nr 3

Cd 14

Oog nå ser det ut som peak kanskje kommer en dag tidlig? :facepalm: Da blir det alkoholfritt på julebord og hjem tidlig til mannen.
1000015099.jpg

Kommer en oppdatering hvis peak faktisk kommer i dag, men jeg pleier ha korte topper så med såpass stigning fra morgenen skal man ikke se vekk fra at det blir i dag.

Cd 14

Oog nå ser det ut som peak kanskje kommer en dag tidlig? :facepalm: Da blir det alkoholfritt på julebord og hjem tidlig til mannen.
Vis vedlegget 475856
Kommer en oppdatering hvis peak faktisk kommer i dag, men jeg pleier ha korte topper så med såpass stigning fra morgenen skal man ikke se vekk fra at det blir i dag.
Jeg og har korte topper, 0,77 hadde for betydd topp like etter ja :facepalm:

Last edited:
Cd 15 - Eggløsningsdag

Det ble en uvanlig lang peak på meg denne syklusen. Var fortsatt økning på morgenen!
1000015125.jpg

1000015122.jpg

Rakk faktisk å få lagt aksjer i går kveld/natt også så det ble super timing! Selv om peak var i dag tidlig var det økning nok i lh i går til å trigge eggløsning. Har tilbragt ettermiddagen i fosterstilling på sofaen. Det er ikke tvil liksom når den kommer. Det er såååå smertefullt jeg håper det klaffer slik at jeg slipper eggløsning på lang tid nå... Migrenen kom også krypende nå på kvelden. Ikke barebare å være kvinne i fertil alder si :sick009

Back
Topp