Masse lykke til på UL i dag
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig at du tenkt på mæ i dagMasse lykke til på UL i dag
Tusen takkLykke til![]()
Hu målt lengden på lillegull å sa at d va 7+5,akkurat som æ truddHurra =) Ser de akkuratt hvor langt en er på vei?
Det va godt å få bekrefta at aillt va i orden med spiren ja å sjå at hjertet slo fintSå bra at alt stod bra til![]()
Så godt at alt stod bra til!Et lite spm. bare.. Ved tidlig UL, er det innvendig da? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal bestille eller ikke, men da er det iallfall grei å vite det, så jeg kan være forberedt psykisk
![]()
Hu tok utvendig først,men da såg vi så lite, så tok hu innvendig etterpå å da såg vi hjertet som banka godtSå godt at alt stod bra til!Et lite spm. bare.. Ved tidlig UL, er det innvendig da? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal bestille eller ikke, men da er det iallfall grei å vite det, så jeg kan være forberedt psykisk
![]()
Hu tok utvendig først,men da såg vi så lite, så tok hu innvendig etterpå å da såg vi hjertet som banka godtVa ikke nå ekkelt eller flaut å ta innvendig å merka ingenting
Lang tynn pinne hu brukt,med masse gele
![]()