Tuppeline

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Masse lykke til på UL i dag

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Hurra =) Ser de akkuratt hvor langt en er på vei?

Så godt at alt stod bra til! :) Et lite spm. bare.. Ved tidlig UL, er det innvendig da? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal bestille eller ikke, men da er det iallfall grei å vite det, så jeg kan være forberedt psykisk ;)

Så godt at alt stod bra til! :) Et lite spm. bare.. Ved tidlig UL, er det innvendig da? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal bestille eller ikke, men da er det iallfall grei å vite det, så jeg kan være forberedt psykisk ;)

De fleste steder har innvendig frem til uke 12-14

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Og innvendig er ikke noe å grue seg til! :) Proben er relativt smal og de klæsjer på med gel :P

Æ fekk både utvendig og innvendig :)

Hu tok utvendig først,men da såg vi så lite, så tok hu innvendig etterpå å da såg vi hjertet som banka godt :) Va ikke nå ekkelt eller flaut å ta innvendig å merka ingenting :) Lang tynn pinne hu brukt,med masse gele :)

Hu tok utvendig først,men da såg vi så lite, så tok hu innvendig etterpå å da såg vi hjertet som banka godt :) Va ikke nå ekkelt eller flaut å ta innvendig å merka ingenting :) Lang tynn pinne hu brukt,med masse gele :)

Ok, da vet jeg det! :) takk! Jeg har tatt flere innvendige før, men ikke pga graviditet, så jeg var jammen ikke sikker.. Pleier ikke å være noe fælt, men alltid greit å være forberedt på det:)

Jeg har litt lyst til å prøve UL-apparatet på jobb når jeg er tilbake etter nyttår (utvendig). Kan jeg bare spørre hvor legen din holdt proben når du prøvde med utvendig? Er det så langt ned som feks der hvor håret begynner å vokse, eller er det mulig å få bilde lenger opp? Bare så jeg har en viss peiling på hvor jeg skal begynne :P

Back
Topp