Hvordan kommer dere dere igjennom en travel hverdag med vettet i behold? Her føler jeg at jeg konstant står å stanget hodet i veggen å kommer ingen vei. Jeg er i full jobb med en del ansvar, har to barn og en mann som jobber mye. Ettermiddagen består i lekser, kjøring til og fra treninger, husarbeid og klesvask. En evig runddans. Middager er et kapittel for seg selv. Føler jeg aldri kommer i mål, ukene flyr og helgene flyr enda fortere. Er aldri uthvilt. For tiden føler jeg at alt har stoppet opp, jeg klarer ikke mer, har hatt en del konflikt på jobben, som vel og merke har begynt å gå seg til. Prøver å ha en positiv innstilling til det meste, men akkurat nå er alt tungt. Tungt å komme seg igjennom arbeidsdagen, tiltak å gjøre husarbeid, middager er hat, kjører gjerne ungene til det de skal, men føler ofte det er det eneste jeg gjør. Sliter i tillegg mye med migrene. Men ellers er jeg jo egentlig frisk og rask så hvorfor er alt så tungt? Noen tips til hva man kan gjøre for å snu? Er egentlig en positiv og blid person men nå føler jeg meg veldig negativ og synes ingenting om det.