Tullemusa

har du fortalt det til typen nå?[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

tror du er gravid, jeg..
GRATTIS!
Masse lykke til med videre testing [;)]

den signerer jeg[:D]

Forresten: GRATULERER DU SKAL BLI MAMMA[:D]

Ja, har fortalt han.. Jeg satt bare å fniste og lo til han, og så spurte han meg rett ut "er du gravid??".. Fniste og svarte at jeg ikke ikke visste helt. Viste han testene, og han så strekene.. Han ble litt stille, så han ble litt overrasket og satt ut.. Hehe! Men søt er han! Han viste meg i sta hvilken stasjonsvogn han ville vi skulle ha, og kommer stadig bort og gir meg klem, og klapper meg på magen Hehe![:D]

Men skal teste igjen i morgen eller overimorgentidlig for å få se en sterkere strek (forhåpentligvis), så vi blir litt mere overbevist. Han sa til meg at for han så var det nå bare en strek på en pinne og muligens et lite punktum i magen min. Hehe! Han må få se en ordentlig strek før han er overbevist![;)]

Gratulerer Tullmusa. kjempe artig å høre. Har tenkt mye på deg i dag[:D]
så gøy! Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!![:D][:D]

Så flott da Tullemusa[:D] Du er vel i 7 heaven nå? Visst du ikke har sladrevenn,så kan gjerne eg være det for deg?[:D] Spennende tid du og din kjæreste har i møte.. Du får sende meg litt babystøv![;)] Tenk at du bærer på et lite barn,såm om 8 måneder ligger i dine hender.. Synes det er helt fantastisk eg[:)] dere har vel også prøvd en stund? Eller er det bare eg som tar feil?[:)] Hva er oppskriften din da? Noen tips[;)]

[:D][:D]HURRA!!!! Gratulerer Tullmusa[:D][:D][:D]

Tusen takk dere hærlige snupper!![:D][:D]

Har egentlig ikke vært så veldig aktiv prøver.. Har vært uten prevansjon og hatt sex når vi har villa hatt det. Ikke telt så veldig på dagene, men denne mnd bestemte jeg meg for at det skulle være siste med masse babytanker i hodet, så da fikk jeg slutte å tenke på det eller håpe på å bli gravid. Hadde vel sex annen hver hver tredje dag fram til nå nettopp, og lite forrige uke siden han jobbet så masse. Noen ganger flere om dagen og flere dager etter hverandre. Bare hadde oss og nøt det![;)]

Er helt sykt at jeg mest sannsynlig har en liten "prikk" i magen som skal bli en liten baby! Tenk!![:)]
Må nok vente med å sende babystøv til jeg har fått en skikkelig strek tror jeg.. Tør ikke å lage ny ticker heller..[&:]

uansett må du gi full oppdatering når du tar enn test i morgen!! Eg er nå sikker på at du er gravid[:)] En strek er en strek[:D]

God morgen! Våknet nettopp.. har du tatt en ny test[;)]

Hihi! Takk takk![:D]

Nei har ikke tatt test.. Skal vente til i ettermiddag eller i morgen tidlig.. Må jo kjøpe den først. Hehe![:D]

Må bare ha en skikkelig strek!![8D]

Men du har vel begynt å tro det litt nå?[:)] Må si eg er virkelig glad på dine vegner.. Du er en eg husker fra da eg begynte å følge med her. Så dette synes eg er virkelig flott for deg[:)] Eg også vil!! Men som en alltid sier her inne: Det ordner seg for snille jenter[:D]

Hihi så spennende. GRATULERER SÅ MASSE!!!

Anbefaler deg å kjøpe ClearBlue sin test, tror den er bedre. QuickRespons fortalte meg at jeg ikke gravid, mens ClearBlue fortalte at jeg var.... Noe jeg også var.

LYKKE TIL[:)]

Hei tullmusa - ser at tickeren din er endret, så da er det vel på sin plass å si;

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer Tullmusa!!! Det var gode nyheter!!!

å så fin ticker du har fått deg!gratulerer kjempe masse.....woooohooo...hipp hurra for deg og sambo.(å prikken så klart)[:D][:D]

dette var gøy tullmusa å så så velfortjent da!

masse lykke til videre.[:)]

Så utrolig koselig, gratulerer så MASSE! Så ikke denne tråden jeg, så jeg har visst gratulert deg på en annen også....[:D] Kos deg med svangerskapet Tullemusa, snart kan du sikkert se et lite hjerte som slår du også....

stor klem [:)]

Gratulerer!! Så koselig [:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen![:D]

Ja, blir testings imorgentidlig igjen.. Dere skal få full oppdatering jenter![;)]

Back
Topp