Tullemusa

Har sagt det i en annen tråd også, men sier det igjen. Gratulerer Tullmuse, veldig koselig å se at det klaffet for dere [:D]

Gratulerer Tullmusa[:D][:D][:D]

Regner med at innen du har logget deg på her så har du tisset på en ny en.....så full rapport er jo selvsagt strengt talt nødvendig..hehe!!

Lykke til videre!

Takk for lykkeønskninger!

Men nå er jeg forvirra her.. Tok enclearblue nå nettopp, og den viste pent lite.. Men de to quick responsene jeg tok tidligere var jo positive.. Skulle tro at etter et par dager så skulle den være mere positiv..? Kanskje jeg skulle tatt en quick response i stedet?
Blir så irritert!![:'(] Får ta enda en i morgen, for der er ikke noe mens på vei... [&:]

iiiiiiiiiiiiiiiik, krysse fingrene og tærne (xxxxxxxxxx-xxxxxxxxxxx, 20stk). Spennende!!! Få høre nærmere da!! Gratulerer på forhånd jeg. De sier jo at en strek er en strek. Hør på apoteket om hva som er mest pålitelig av testene da vettu [;)] [:)] .

Hihi!! Ja, nå er jeg spent.. Får se hva som skjer videre.. [;)]
Tenkte jeg kunne ringe til legekontoret, men de kommer sikkert bare å le av meg siden det bare er noen få dager siden IKM, og jeg er sååå utålmodig![8D]

Krysser fingrer og ben her for deg, masse lykke til!!

Kan du ikke prøve clearblu digital? Den er jo veldig dyr,men den gir deg jo svar[:D]

Spennende...De testene viste begge deler på meg..Men etter en uke tok jeg 3 til på rappen og alle var klare i sitt svar _GRAVID!! Så Lykke til[:D]

Back
Topp