Tull på natta

Fjompeline

Glad i forumet
Min lille sjarmiss har begynt å våkne i 3-tida hver eneste natt. Han er stuptrøtt, men klarer å holde det gående både 2 og 3 timer. Han ligger på samme rom som oss, da vi ikke har ekstra soverom før mars/april neste år. Aner ikke hva som plager han eller om det er noe som plager han i det hele tatt. Ofte roer han seg og sovner hvis han får legge seg i vogna si. Har kjøpt dentinox idag for å prøve, da han biter og styrer med hender og smokke i munnen. Vet at det ikke er uvanlig at de er våkne på natta altså, men dette er noe han begynt med nå, så jeg blir litt frustrert. Vet ikke helt hva jeg vil fram til her, men godt å få tømt seg litt :p
 
Kan det tenkes at han legger seg for sent? Vi har opplevd det samme i det siste, og fikk beskjed av hs at vi burde prøve å legge litt før. Vi har bare prøvd ei natt, men da våkna han bare en gang og sovna igjen veldig raskt.
 
Kan det tenkes at han legger seg for sent? Vi har opplevd det samme i det siste, og fikk beskjed av hs at vi burde prøve å legge litt før. Vi har bare prøvd ei natt, men da våkna han bare en gang og sovna igjen veldig raskt.
Han legger seg mellom 19:00-19:30, men kan godt prøve å legge han tidligere. Han ligger lenge før han sovner..
 
Kan det tenkes at han legger seg for sent? Vi har opplevd det samme i det siste, og fikk beskjed av hs at vi burde prøve å legge litt før. Vi har bare prøvd ei natt, men da våkna han bare en gang og sovna igjen veldig raskt.


Idag la vi han klokka 18:00, han sovnet med en gang :) så får vi bare håpe natta blir grei!
 
Håper det hjalp å legge han litt tidligere :) Her har lillemor begynt å våkne kl fem og holder det gående i en time før hun sovner igjen i tre timer. Er i godt humør, så det er ikke såå ille, men vi er stuptrøtte begge to :p
 
Håper det hjalp å legge han litt tidligere :) Her har lillemor begynt å våkne kl fem og holder det gående i en time før hun sovner igjen i tre timer. Er i godt humør, så det er ikke såå ille, men vi er stuptrøtte begge to :p


Han la seg som sagt 18:00 i går, og jeg bråvåknet idag klokka 06:30, måtte sjekke om han pustet. Jovisst, han lå bare og sov :D
 
Her har vi det på samme måte. Kanskje jeg skal prøve å legge mi klokka 18 også.
 
Så deilig at det løste seg så greit for dere!! Mye tull på natta hos oss også. Ble bedre etter nattavvenning, men fortsatt veldig mye tull. For vår del er det nok en del dårlige vaner. Han våkner rundt 12 og hyler gjerne både 2 og tre timer før han sovner. Det er så slitsom det, så her har jeg og 5 åringen flyttet til kjelleren. Vi må avvenne han fra å bli strøket på ryggen for å sovne, rett og slett.. Så her blir det en uke med hyl og skrik, og forhåpentligvis bedring på søvnfronten før barnehagestart! Har fått låne "sov godt"-boka og skal prøve å følge noen råd der. Kjenner jeg er rustet for søvntrening på minsten på en helt annen måte enn hva jeg var med storebror. Vi er bare nødt å få sove godt alle mann...
 
Back
Topp