tulips historie - prøve på nr 7

2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD25
Så godt som positiv el-test i går kveld og i dag på morgenen :dance011Jeg tror ikke de blir noe sterkere, mener å huske det var sånn forrige syklus.
Jeg får sjeldent sterkere enn den, så for meg hadde den vært positiv! El tester er så vanskelig :hilarious:

Weee, happy humpings, tuts:talk017

Vedlegg

• IMG_4941.jpeg
    IMG_4941.jpeg
    1 MB · Visninger: 69
2. syklus etter fødsel, PP1, barn nr 7, CD36, 11DPO
Jeg har ikke vært så aktiv i dagboken etter positiv eggløsningstest, da det har vært lite nytt. Jeg tok en g-test både 9 og 10DPO, som var blenda. På dagen i går var jeg derfor innstilt på at alt håpet var ute. Har liksom ikke hatt noen symptomer, annet enn at jeg begynner å nærme meg Cruella DeVille igjen. Hormonell og har drømt syke drømmer. I den ene drømmen var jeg gravid. Jeg skulle på OUL. Babyen ble målt til å være svær, så jordmora tok ut ungen under ultralyden. Jeg fikk ungen på armen og hun fortsatte ultralyden på magen min. Jeg sa «det går vel ikke an å ta ultralyd på barnet når barnet ikke er i magen lenger?», men joda - det gikk visst an. Etterhvert ble ungen min til en liten mini kakemann, med store øyne og rekefarge.

I går kveld hadde jeg litt brunt i utfloden da jeg tørket meg, så tenkte at mensen ville komme snart. Selvom det kun har vært rosa spotting i forkant tidligere. Tok en test i dag bare fordiii, det kunne jo fortsatt være noe selvom jeg ikke hadde noe stort håp :angelic: Så ble ganske overrasket da jeg testet positiv i stad!!

I går satt jeg og snakket med mamma og hennes synske venninne. Mamma er veldig på at jeg snart blir gravid, hun har spurt meg og hintet 2-3 ganger denne uka. I går spurte mamma venninna si «er a gravid?», hvor venninna ikke ville svare, men gjemte seg bak teppet sitt og fniste litt :hilarious:

Så da får vi se hvordan dette går :love017

Vedlegg

• IMG_5033.jpeg
    IMG_5033.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 131
  • IMG_5038.jpeg
    IMG_5038.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 130
Wæææh, Tulips:excited001Shit, i første pp smalt det jaggu meg igjen:cool05:cool14:gen014 Når er termin? Gratulerer så mye med spiren, kjære du:dance018:dance011:dance008:dummy::dummy1::talk017:love017:binkybaby:hello2:love7:Heartblue:Heartpink

Wæææh, Tulips:excited001Shit, i første pp smalt det jaggu meg igjen:cool05:cool14:gen014 Når er termin? Gratulerer så mye med spiren, kjære du:dance018:dance011:dance008:dummy::dummy1::talk017:love017:binkybaby:hello2:love7:Heartblue:Heartpink
Tusen takk :Heartred Ja o_O Gleder meg til barna sover, sånn at jeg får en stille stund, så det kanskje går innover meg at det er noe der inne :shy: Vi har kommet hjem fra påsketur i dag, så alt er bare rot og kaos her enda. Fått pakket ut litt og dusja. Nå legger jeg baby, så snart får jeg tid til å tenke :hilarious: Terminen er 3. januar :binkybaby Skjønner ikke hvorfor 2026-forumet ikke er åpnet enda :angelic:

Tusen takk :Heartred Ja o_O Gleder meg til barna sover, sånn at jeg får en stille stund, så det kanskje går innover meg at det er noe der inne :shy: Vi har kommet hjem fra påsketur i dag, så alt er bare rot og kaos her enda. Fått pakket ut litt og dusja. Nå legger jeg baby, så snart får jeg tid til å tenke :hilarious: Terminen er 3. januar :binkybaby Skjønner ikke hvorfor 2026-forumet ikke er åpnet enda :angelic:

Weee, gleder meg til å se flere tester :excited001 :smiley-bounce012:love7 Da kan de jo faktisk hende vi kommer I termingruppe sammen:nailbiting: Blir første pp vår nå. Har vel EL om ca 8-12 dager:knegg: Skjønner ikke hvorfor januar2026 ikke er oppe å går ennå jeg heller?:think005

Weee, gleder meg til å se flere tester :excited001 :smiley-bounce012:love7 Da kan de jo faktisk hende vi kommer I termingruppe sammen:nailbiting: Blir første pp vår nå. Har vel EL om ca 8-12 dager:knegg: Skjønner ikke hvorfor januar2026 ikke er oppe å går ennå jeg heller?:think005
Det hadde vært fantastisk! Krysser fingra for det :love017

Shit så fort! Du er heldig :Heartred Gratulerer med nr 7 på vei!:dummy1:

Gratulerer så mykje! Kjekt med èin stor flokk. Korleis syns du det er å få barn såpass tett? (1 år i mellom). Spør sidan eg berre har erfaring med 2 år og 4,5 år i mellom mine 6 barn.

Gratulerer så mye ❤️
Tusen takk :Heartred

Gratulerer så mykje! Kjekt med èin stor flokk. Korleis syns du det er å få barn såpass tett? (1 år i mellom). Spør sidan eg berre har erfaring med 2 år og 4,5 år i mellom mine 6 barn.
Tusen takk :love017

Mellom de to første er det 11,5 mnd i mellom. Førstemann var hjemme med oss i 4 mnd før han begynte i bhg, og det var veldig tøft de månedene. Men så ble alt så mye lettere da det ble bhg :shy: Det er mest behagelig med litt aldersforskjell, men føler jeg ikke har tid til å vente så mye lenger :angelic: Mellom de to yngste er det 14 mnd i mellom og det har gått ganske bra :Heartred Men storesøstera gikk i bhg da baby ble født, så det har vært stor hjelp i det. Om hun ble syk(som er lett å bli det første året i bhg), så tok mannen fri fra jobb. Nå er minste 5 mnd gammel. Går fortsatt fint :love017 Det har vært en del ganger hvor mannen har jobbet overtid også, hvor jeg har måttet lage middag, legge alle barna på egenhånd - og vi har alle hatt det greit og overlevd :hilarious:

Wow :love017 Gratulerer så mye! ❤️
Tusen takk :Heartred

Back
Topp