tulips historie - prøve på nr 7

Jeg hadde tenkt skyggestrek siden det er bare den ene sjansen, og 8 dager senere virker ørlite tidlig for positiv test, (men man skal vel aldri si aldri).
Tvi tvi i morgen :)

da er jeg spent når jeg titter innom i morgen om den er positiv eller negativ ❤️.
Er du gravid nå så blir det vel samme alders forskjell som dine 2 første ?:)
Helt riktig :bag: :facepalm: Har aldri ønsket meg såå tette en gang til :hilarious:

Jeg hadde tenkt skyggestrek siden det er bare den ene sjansen, og 8 dager senere virker ørlite tidlig for positiv test, (men man skal vel aldri si aldri).
Tvi tvi i morgen :)
Jeg har fått positive tester 7DPO før, så det er fullt mulig :joyful: Men etter hvert som dagen har gått har jeg tenkt det bare er skyggestrek, jeg er roligere nå :biggrin

Her er det negativ test, spenningen er over :greet025

Vedlegg

• IMG_4610.jpeg
    IMG_4610.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 135
2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD13
Hadde ikke tenkt til å skrive noe dagbok-innlegg enda, men nå skrek den etter meg. Syklusdag 13 og jeg våkner opp med rosa vannete utflod, og jeg skjønner ingenting :arghh: Hvorfor skjer det nå.. Jeg tenker jo det verste med én gang. Skal kroppen begynne å tulle, havne i overgangsalderen eller noe? Kreft(har ingen andre symptomer)? Hadde håpet på eggløsningsslim i disse dager.. Hadde masse eggløsningsslim forrige gang, hele 5 dager før positiv el-test.

Jeg vet ikke sikkert om vi er prøvere, det gjenstår å se hva mannen gjør når det faktisk er eggløsning :lurking: Jeg har brått begynt å føle på tidspresset i forhold til alder(er 35,5 år). Har fått for meg at jeg ønsker to barn til. Skulle ønske vi var i oktober, for mulighet til riktige terminmåneder fremover :meh: Er så redd for å ikke få barnehageplass ved ett års alder.

Last edited:
Så spennende:dance008:love017

2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD14
Denne kroppen altså, jeg skjønner meg virkelig ikke på den nå. I går var det rosa på papiret på morgenen, men helt tørt resten av dagen. Men i dag er det visst blod :wideyed: Noen med erfaring eller tanker? Føltes sår i livmora i går ettermiddag/kveld, og hadde litt murringer på kvelden. Kan vel ikke regne dette som mensen når jeg hadde ordentlig mensen for to uker siden? Om jeg blør over flere dager, skal jeg da ta Letrozol(virker som eggløsning lar vente på seg)? Så vanskelig å vite hva man skal gjøre når kroppen tuller :sour:

Har aldri opplevd lignende før, som jeg kan huske.

Vedlegg

• IMG_4896.jpeg
    IMG_4896.jpeg
    134,6 KB · Visninger: 56
Last edited:
2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD16
Oppdatering fra forrige innlegg, så hadde jeg blødning på CD14, heeele dagen. Ikke noe blødning i går, men flere episoder med tykt seigt slim med litt farge på da jeg tørket meg. Jeg tok en el-test i tilfelle, som var negativ og svak. Samme i dag. Har muligens antydning til litt el-slim(ikke noe farge), men jeg tenker det er å håpe på for mye og for mye godvilje, med tanke på blødningen for to dager siden :sorry: Sykt kjedelig med syklus på bærtur når det er håp om babymaking! Innerst inne så tenker jeg det sikkert ikke er håp om eggløsning på en stund.

Det er jo ikke så lenge siden du fødte, så det kan ta litt tid før syklus er i vater. For min del går det enormt tregt (15 mnd pluss etter hver fødsel), så jeg kjenner til frustrasjonen. Men det kommer! :)

Min syklus var helt på bærtur i de første syklusene mens var tilbake etter fødsel, og lutealfasen min var forkortet ned til 9 dager fra 15/16 dager i hvertfall 4 sykluser:dead: Fortsett å bruk EL-tester:)

Jeg vet dere har rett :Heartred Kroppen har født 5 ganger før uten tull med syklus etterpå(i form av plutselig blødning), så fader ass, skulle ønske det var sånn nå også :shifty: :shy:

Last edited:
Jeg vet dere har rett :Heartred Kroppen har født 6 ganger før uten tull med syklus etterpå(i form av plutselig blødning), så fader ass, skulle ønske det var sånn nå også :shifty: :shy:

Kroppen er ikke alltid så lett å forstå seg på alltid, og etter fødsel er det jo mye som skal "på plass" igjen både fysisk og hormonelt, ikke minst❤️ Skjønner derimot godt at du ønsker en stabil syklus pronto, nå som du har fått lysten på prøving igjen :happy119

Kroppen er ikke alltid så lett å forstå seg på alltid, og etter fødsel er det jo mye som skal "på plass" igjen både fysisk og hormonelt, ikke minst❤️ Skjønner derimot godt at du ønsker en stabil syklus pronto, nå som du har fått lysten på prøving igjen :happy119
Mente 5, ikke 6 :hilarious: Det er det, så jeg burde ikke krisemaksimere og tenke det verste allerede liksom :smiley-angelic006

Mente 5, ikke 6 :hilarious: Det er det, så jeg burde ikke krisemaksimere og tenke det verste allerede liksom :smiley-angelic006

Hehe, fort gjort :knegg: Nei, absolutt ikke, men skjønner jo den at når man først har bestemt seg for å prøve, så skulle det helst skjedd igår:hilarious:

2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD24
Endelig begynner det å skje noe, føles ut som eggløsning kommer snart!! :gen014 Fortsetter symptomene som nå så burde EL være her innen noen dager :gen053

Vedlegg

• IMG_4925.jpeg
    IMG_4925.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 56
  • IMG_4926.jpeg
    IMG_4926.jpeg
    151,7 KB · Visninger: 55
2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD24
Endelig begynner det å skje noe, føles ut som eggløsning kommer snart!! :gen014 Fortsetter symptomene som nå så burde EL være her innen noen dager :gen053

Weeee, EL er i sikte :love7 :smiley-bounce012:cool05:dance008:gen014

Last edited:
2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD25
Så godt som positiv el-test i går kveld og i dag på morgenen :dance011Jeg tror ikke de blir noe særlig sterkere, mener å huske det var sånn forrige syklus, men tester igjen i efta.

Vedlegg

• IMG_4931.jpeg
    IMG_4931.jpeg
    724,9 KB · Visninger: 48
  • IMG_4935.jpeg
    IMG_4935.jpeg
    566,1 KB · Visninger: 50
  • IMG_4936.jpeg
    IMG_4936.jpeg
    154,2 KB · Visninger: 50
Back
Topp