Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt riktigda er jeg spent når jeg titter innom i morgen om den er positiv eller negativ.
Er du gravid nå så blir det vel samme alders forskjell som dine 2 første ?![]()
Har aldri ønsket meg såå tette en gang til
Jeg har fått positive tester 7DPO før, så det er fullt muligJeg hadde tenkt skyggestrek siden det er bare den ene sjansen, og 8 dager senere virker ørlite tidlig for positiv test, (men man skal vel aldri si aldri).
Tvi tvi i morgen![]()
Men etter hvert som dagen har gått har jeg tenkt det bare er skyggestrek, jeg er roligere nå Jeg synes jeg ser noe, jeg daHer er det negativ test, spenningen er over![]()
Men har også litt streksyn
Hvorfor skjer det nå.. Jeg tenker jo det verste med én gang. Skal kroppen begynne å tulle, havne i overgangsalderen eller noe? Kreft(har ingen andre symptomer)? Hadde håpet på eggløsningsslim i disse dager.. Hadde masse eggløsningsslim forrige gang, hele 5 dager før positiv el-test.
Jeg har brått begynt å føle på tidspresset i forhold til alder(er 35,5 år). Har fått for meg at jeg ønsker to barn til. Skulle ønske vi var i oktober, for mulighet til riktige terminmåneder fremover
Er så redd for å ikke få barnehageplass ved ett års alder.

Noen med erfaring eller tanker? Føltes sår i livmora i går ettermiddag/kveld, og hadde litt murringer på kvelden. Kan vel ikke regne dette som mensen når jeg hadde ordentlig mensen for to uker siden? Om jeg blør over flere dager, skal jeg da ta Letrozol(virker som eggløsning lar vente på seg)? Så vanskelig å vite hva man skal gjøre når kroppen tuller 
Sykt kjedelig med syklus på bærtur når det er håp om babymaking! Innerst inne så tenker jeg det sikkert ikke er håp om eggløsning på en stund.
Fortsett å bruk EL-tester
Kroppen har født 5 ganger før uten tull med syklus etterpå(i form av plutselig blødning), så fader ass, skulle ønske det var sånn nå også

Jeg vet dere har rettKroppen har født 6 ganger før uten tull med syklus etterpå(i form av plutselig blødning), så fader ass, skulle ønske det var sånn nå også
![]()
![]()

Mente 5, ikke 6Kroppen er ikke alltid så lett å forstå seg på alltid, og etter fødsel er det jo mye som skal "på plass" igjen både fysisk og hormonelt, ikke minstSkjønner derimot godt at du ønsker en stabil syklus pronto, nå som du har fått lysten på prøving igjen
![]()
Det er det, så jeg burde ikke krisemaksimere og tenke det verste allerede liksom 
Mente 5, ikke 6Det er det, så jeg burde ikke krisemaksimere og tenke det verste allerede liksom
![]()
Nei, absolutt ikke, men skjønner jo den at når man først har bestemt seg for å prøve, så skulle det helst skjedd igår
2. syklus etter fødsel, kanskje PP1, barn nr 7, CD24
Endelig begynner det å skje noe, føles ut som eggløsning kommer snart!!Fortsetter symptomene som nå så burde EL være her innen noen dager
![]()

Jeg tror ikke de blir noe særlig sterkere, mener å huske det var sånn forrige syklus, men tester igjen i efta.