tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Ja Prøver dere på nr 2? 3?Da må det være fra vi som prøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Prøver dere på nr 2? 3?Da må det være fra vi som prøver
Jeg skjønner Sluttet med prevensjon nylig?Prøver på nr to og tror det blir siste.
Tatt lang tid før vi følte det passet å prøve nå pga jr. Ville være trygg på at vi klarer å følge opp han pluss en til
Er spent på neste uke ass... Er jo helt kokos nedi hula. Men hadde vært helt merkelig om vi klarer det på første PP.
Dere da? Nr 2?
Hvordan var fødselen din med mai-blomsten?
Tok ut spiral for et par uker sidenJeg skjønner Sluttet med prevensjon nylig?
Vi prøver på nr 3 Begynner i pp2 nå. PP1 endte i kjemisk/tidlig SA. Håper vi er heldigere i PP2
Hadde termin i mai med begge barna, men de begge kom i april Første fødsel varte i 21,5 timer, men jeg stod fast på 6cm i 9 timer, så den kunne nok ha vært 9 timer kortere om de satte inn tiltak litt før Fødselen var fin bortsett fra de 9 timene! Var litt dramatikk i det han skulle ut åpningen da. De måtte få han ut fort, så de klipte, tok beina mine til seg for så å dytte de hardt mot meg igjen. Han spratt ut og de måtte utføre ekstra tiltak. Kom seg fort Andre fødselen gikk raskere, men den var vondere Aktiv fødsel på underkant av 2,5 timer. Håper neste fødsel varer litt lenger Hvordan var din? Jeg har detaljert fødselshistorie lagret i notater på tlf om det er av interesse
Åh! Spennende da Håper du får/har regelmessig syklus og at alt er på stell!Tok ut spiral for et par uker siden
Venter på å teste neste uke!
Ehm, ja! Klart jeg vil! Elsker å lese om fødsler
6 cm i ni timer?? Hadde du epidural?
Jeg hadde en fin fødsel frem til jeg skulle trøkke. Fikk liksom ikke helt ordentlige pressrier og det endte med å bli klipt pluss at den du me fødselslegen dro med tang. Jeg kunne måka til den fyren med slegge hadde jeg hatt det tilgjengelig. Han hørte ikke på meg når han dro så det ble litt kaos. Men fikk ungen ut og da var jeg jaggu glad jeg var ferdig. Gikk i mange måneder og så flere gravide og sa stille til meg selv at jeg er glad det ikke er meg
Men nå er jeg altså igang igjen. Må nok ha gode samtaler med jordmor for at det skal være lav terskel for keisersnitt denne gangen. Jeg ble nok litt "skada" av opplevelsen. Men vil helst føde vaginalt. Bare ikke med tang eller sugekopp! Det fikser jeg ikke.
Hvordan ligger du ann denne PP? Når er evt ikm?
Haha takk Du var nok like mye champ! Første fødte jeg på Lillehammer. Andre fødte jeg på Gjøvik Jeg ville ikke føde igjen på Lillehammer da jeg ikke følte meg godt ivaretatt verken på føden eller på barsel Hvor fødte du?Du er så champ! Makan for noen fødsler
Hvor fødte du barna? Om du vil dele det her.
Det sies at første barnet baner vei ja, og det er jeg ikke i tvil om. Føles ut som at det er fullstendig ødelagt nedi der så kan hende det holder med å hoste en eller to ganger så er ungen ute
Jeg hadde kobber spiral så syklusen er som normal, bortsett fra at jeg håper på å unngå småblødningene som man kan få av spiralen og som jeg hadde. Blødde jo i 8-10 dager hver mnd. Så nå satser jeg på vanlig mens og ikke lange perioder med den driten. For å si det rett ut. Er så lei tanta atte hjælp!
Men asså, nå fikk jeg akutt ømme bryter her jeg ligger og skal sove. I tillegg til astrekking/stramming i livmora. Jeg hadde ikke håpt på noe denne pp'n, men så mange ting som skjer i kroppen og så "tydelig" har jeg ikke opplevd før. Selv ikke med førstemann. Så jeg tror jeg skal handle tester på mandag ja
Drit med lange sykluser da! Kan man ikke bare ha normale? Har du alltid hatt det eller kom det etter unga?
Haha takk Du var nok like mye champ! Første fødte jeg på Lillehammer. Andre fødte jeg på Gjøvik Jeg ville ikke føde igjen på Lillehammer da jeg ikke følte meg godt ivaretatt verken på føden eller på barsel Hvor fødte du?
Var nok godt å bli kvitt den spiralen! Hørtes kjett ut med så mye blødninger Høres lovende ut med symptomene da! Masse lykke til
Ikke godt å si med syklusene mine.. Jeg begynte med p-piller da jeg var 16 år eller noe, gikk på dem i 10 år ca. Før oppstart av pillene så var syklusene normale. Mye kan forandre seg på 10 år Fikk tilbake mensen fort etter fødslene. Første barnet klaffet i pp3, testet positiv på det jeg trodde var syklus 75. Andre klaffet i pp1. Jeg sluttet på p-piller i januar i år. Har hatt 4 sykluser etter det. Hadde det ikke vært for oppstart av Primolut nå så hadde jeg bare hatt 3 sykluser Første syklus var på 39 dager. Den andre på 94. Den tredje på 87. Den fjerde(takket være Primolut) på 45.
Oi, så artig! Fikk du alenerom? Jeg lå på firemannsrom Noe av det verste jeg har vært med på... Mye bedre på Gjøvik! Det er ting der også som kunne vært bedre, men jeg er glad for at jeg valgte Gjøvik den andre gangen Endte opp på firemannsrom der også, men kunne vært unngått om jeg svarte på om vi ville ha familierom litt tidligere.Å fytti grisen det var lange sykluser! Det kan jeg skjønne er frustrerende...
Jeg fødte på Lillehammer og var kjempe fornøyd. Jeg savner faktisk og være der
Men da er vi i samme området kanskje da, det er hyggelig
Ja denne helsikens syklusen asså... Bare mensen i det hele tatt var irriterende før unge, men ether barn.... Fy søren. Jeg kunne fint gjort mye for å få slutt på mensen. Ville vært litt vanskelig å få barn da men..
Var du fornøyd på Gjøvik?
Ja, lå på familierom i fire dager. Helt knall!Oi, så artig! Fikk du alenerom? Jeg lå på firemannsrom Noe av det verste jeg har vært med på... Mye bedre på Gjøvik! Det er ting der også som kunne vært bedre, men jeg er glad for at jeg valgte Gjøvik den andre gangen Endte opp på firemannsrom der også, men kunne vært unngått om jeg svarte på om vi ville ha familierom litt tidligere.
Når skal du teste?
Spennende å se om det funker og hadde vært moro med klaff i PP 2 mtp de andre=DGikk på Primolut fra CD34-CD43, fikk bortfallsblødning på dag 3 etter Primolutkuren. Den «syklusen» ble 45 dager.
CD8 i dag, siste dagen med Letrozol. Spent på når EL kommer! Er på første runde med Letrozol. Første syklus 39 dager. Andre syklus 94 dager. Tredje syklus 87 dager. Vi er nå i PP2. PP1 endte i kjemisk/tidlig SA. Ettersom de to barna vi har klaffet i PP3 og PP1 så hadde det vært gøy at det klaffet i PP2 nå
Skal teste etter EL
Herlighet, gratulerer tulips!PP4(PP3 etter kjemisk), CD27 og 10DPO! Jeg tror jeg kan si jeg er gravid Tok en test i går som det var ultrasvak strek på. Tok en i dag som var sterkere. Håper dette ender godt!! Denne syklusen har jeg tatt 3 ekstra tabletter av Letrozol + at jeg startet opp med babyklister i DPO-dagene.
Tusen takkHerlighet, gratulerer tulips!