Ville kanskje ringt sykehuset å hørt hva som er greia, trodde ikke det skulle ta så lang tid?To uker siden jordmor sendte henvisningen og ikke fått tildelt noe enda.. frustrerende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville kanskje ringt sykehuset å hørt hva som er greia, trodde ikke det skulle ta så lang tid?To uker siden jordmor sendte henvisningen og ikke fått tildelt noe enda.. frustrerende
Oi! Her hadde jeg fått innkalling til time da jeg gikk ut fra legetime der legen la inn henvisning. Det kjøres sikkert litt ulikt i ulike kommuner, men skader ikke å ringe og mase!To uker siden jordmor sendte henvisningen og ikke fått tildelt noe enda.. frustrerende
Når man trykker på datoer fremover i tid så står det «13 uker, 6 dager» for eksempelOi visste ikke det var en funksjon der, men har ikke Flo heller forsåvidt hihi. Men det er lenge til enda ja føler jeg
Ja! Så fornøydElsker Flo! Har du også premium?
En jordmor jeg pratet med i dag ba meg gi det ut uka før jeg purretVille kanskje ringt sykehuset å hørt hva som er greia, trodde ikke det skulle ta så lang tid?
Jeg ville ringt i morgen, værste som kan skje om du ringer i morgen er at hun sier at du må vente! Men jeg er ekstremt utolmodig som person daEn jordmor jeg pratet med i dag ba meg gi det ut uka før jeg purret
Er egentlig det jeg ogsåJeg ville ringt i morgen, værste som kan skje om du ringer i morgen er at hun sier at du må vente! Men jeg er ekstremt utolmodig som person da
Ooh spennende med tul så tidlig! Her blir alle satt på vent til uke 13-14 pga ferieavvikling- jippi Henvisning eller time til oul får man nok etter tul tipper jegJeg skal på tidlig tidlig ultralyd på sykehuset 19.juli, da er jeg 9+3. Men jeg har ikke fått time i august for den ordinære ultralyden, jeg regner med de setter den opp etter de har sett at alt stemmer den 19 juli
Jeg får en ultralyd før tul pga ekstra oppfølgning min tul blir vel i august når jeg er imellom 11-13 ukerOoh spennende med tul så tidlig! Her blir alle satt på vent til uke 13-14 pga ferieavvikling- jippi Henvisning eller time til oul får man nok etter tul tipper jeg
Bra du får den oppfølgingen du trenger da!Jeg får en ultralyd før tul pga ekstra oppfølgning min tul blir vel i august når jeg er imellom 11-13 uker
Jeg vil tro det kommer an på flere ting:Noen som vet om man får vite kjønn på TUL?