Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sjekka på flo appen haha!26. Juli, er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei da, men uke 13 ? har ikke telt meg frem til det
Okei, jeg syntes det er så lenge å venteJeg har 5 aug er da 13+0 tul, har fått 3 innkallinger til ul på sykehuset. Oul 16/9 uke 19+0 og en i desember .. denne dessverre er ekstra oppfølging . Har også tå nå i sommer utenom den jeg hadde i dag.
Oi visste ikke det var en funksjon der, men har ikke Flo heller forsåvidt hihi. Men det er lenge til enda ja føler jegJeg sjekka på flo appen haha!
Skal på ul 2 juli og 19 juli utenom .. mulig det blir noe mer også … Sist ville de ha tett oppfølging. Ble anbefalt av hausken å ta vertfal to til før TUL så derfor jeg bokka det..Okei, jeg syntes det er så lenge å vente
Skal du ha noen privat i sommer?
Elsker Flo! Har du også premium?Jeg sjekka på flo appen haha!
Er det en betal app?Elsker Flo! Har du også premium?
den er gratis men man kan kjøpe abonnement, da får man tilgang til litt merEr det en betal app?
Noen få dager, tror det gik 3/4 dagerIkke fått innkalling. Hvor lenge etter sendt henvisning fikk dere time?
Gikk en dag.Ikke fått innkalling. Hvor lenge etter sendt henvisning fikk dere time?
To uker siden jordmor sendte henvisningen og ikke fått tildelt noe enda.. frustrerendeGikk en dag.
Huff ja det var lenge .To uker siden jordmor sendte henvisningen og ikke fått tildelt noe enda.. frustrerende
1 timeIkke fått innkalling. Hvor lenge etter sendt henvisning fikk dere time?