TUL

3barnsmamma1

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Skal dere ha Tul? Evt hvilken uke? :happy: Vurderer å bestille men usikker nå. Var på tul i forrige svangerskap men da var jeg for tidlig så det var ikke noe å se.. hadde en ul på sykehus ifbm innleggelse i uke 8 og da fikk vi sett:Heartred men uke 8 er jo en evighet til:wtf:

Skal dere ha Tul? Evt hvilken uke? :happy: Vurderer å bestille men usikker nå. Var på tul i forrige svangerskap men da var jeg for tidlig så det var ikke noe å se.. hadde en ul på sykehus ifbm innleggelse i uke 8 og da fikk vi sett:Heartred men uke 8 er jo en evighet til:wtf:

Vurderer å bestille en til uke 8 :happy:

I hvilken uke var du da de ikke så noe?

Vi skal reise sørover til mine foreldre 25. mai, for å fortelle om graviditeten, så vil gjerne ha en UL rett før det. Er vel i uke 8 da. Så kanskje I slutten av uke 7. Må se litt på kallenderen.

I hvilken uke var du da de ikke så noe?

Vi skal reise sørover til mine foreldre 25. mai, for å fortelle om graviditeten, så vil gjerne ha en UL rett før det. Er vel i uke 8 da. Så kanskje I slutten av uke 7. Må se litt på kallenderen.
Husker ikke helt, men det må ha vært senest uke 6+5:)

Jeg har bestilt til uke 8+0:Heartred Med første var vi rundt uke 12, nå klarer jeg ikke vente like lenge:hilarious: Mer stressa denne gangen på om alt går bra!

Har lyst på tul, men vil helst vente så lenge som mulig. Blir hvertfall etter uke 7, så jeg er sikker på at vi kan få se et bankende hjerte. :)

Jeg har bestilt til uke 8+0:Heartred Med første var vi rundt uke 12, nå klarer jeg ikke vente like lenge:hilarious: Mer stressa denne gangen på om alt går bra!
Ja forrige gang så var jeg jo på den som var for tidlig, også bestilte jeg i uke 14 tror jeg:hilarious: men bestiller senest til uke 8 tror jeg:nailbiting:

Ja forrige gang så var jeg jo på den som var for tidlig, også bestilte jeg i uke 14 tror jeg:hilarious: men bestiller senest til uke 8 tror jeg:nailbiting:

Ultralyd i uke 8 nå passer veldig fint med tanke på å fortelle familie det på en artig måte:hilarious: Jeg var på to private før OUL med første!

Her har det kommet i gang :woot: Ble så positivt overraska når helsestasjonen sa det :woot:

Har hørt om flere kommuner som tilbud om det allerede. Håper vår har, men helsestasjon sa ingenting når jeg ringte å bestilte time hos jordmor :sorry:

Har hørt om flere kommuner som tilbud om det allerede. Håper vår har, men helsestasjon sa ingenting når jeg ringte å bestilte time hos jordmor :sorry:

Så bra at flere har kommet i gang! Er jo ikke sikkert de nevner det før første time hvis den er før uke 12? :shy:

Så bra at flere har kommet i gang! Er jo ikke sikkert de nevner det før første time hvis den er før uk

Neida det kan hende, men bare så rart at jeg ikke får lest om det noe sted isåfall :) Krysser fingrene for det! :)

Jeg har bestilt TUL til uke 7+0 og uke 12+2. Tror jeg er 3 dager lengre på vei da, med tanke på når eggløsningen var. Hvis de får i gang ordningen med ultralyd rundt uke 12 så avlyser jeg den jeg har bestilt.

Må bestille jeg også:hilarious: Dere som gjør det i Trondheim, hvor anbefaler dere? Sist tok vi på House of Femme, men syns det er dyrt, kanskje noen er billigere?:rolleyes:

Back
Topp