TUL

En tråd i 'November 2020' startet av Minimalle94, 18 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Hvor langt er du kommet i svangerskapet? Og hvilken privatklinikk var du på?
    De jeg har sjekket i Trondheim har stengt for nye henvendelser uten henvisning..

Gratulerer med fin ultralyd :Heartred

2. Rikkus Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Påskeliljene 2022 ❤️

Jeg booket meg time selv hos Sentrum Gynekologi. Trengte ikke henvisning eller noe, siden det var privat.
    Er 7+4 i dag:)

Tusen takk:Heartred

3. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg har time til TUL like over påske; tirsdag 14.april. Veldig spent på om det har gått bra denne gangen!

4. Rikkus Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Påskeliljene 2022 ❤️

Krysser fingrene for deg:Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. SmerteiHjerte Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Var på TUL i dag, jeg er 7+2. Fikk høre hjerteslag og alt så bra ut. Nå kan jeg kanskje endelig begynne å tro at jeg er gravid!

• Hjertelig Hjertelig x 7
  6. LB85 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg har også vært på TUL i dag, 7+1 :) Hjerteslag lå på rundt 156. Jeg skal tilbake om 2 uker pga så mange tidligere MA'er.

• Hjertelig Hjertelig x 7
    Last edited: 8 Apr 2020
  7. Rikkus Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Påskeliljene 2022 ❤️

Gratulerer!!:Heartred Sånn var det for meg også!:happy::Heartred

• Liker Liker x 1
  8. Rikkus Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Påskeliljene 2022 ❤️

Gratulerer!!!:Heartred

9. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Aha, jeg var også hos Stig forrige graviditet, veldig fornøyd med han :happy:

10. Rikkus Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Påskeliljene 2022 ❤️

Veldig flink og forklarte godt!:happy: Så da kan bekymra meg stresse ned litt:p

11. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Hvilken lengde var deres? Jeg var idag og fikk se et bankende hjerte. Gynekologen regnet fra første mensdag, men jeg har veldig kort syklus og tidlig eggløsning. Hvis han har rett er jeg 6+4 og fikk positiv test når jeg var 7 dpo. Regner man på når jeg hadde EL er jeg 7+1. Men det jeg stresser med er at lengden var 7 mm. Som var perfekt i forhold til 6+4. Men er det ikke veldig lite om jeg er 7+1? Noen erfaringer?

12. Martamus Andre møte med forumet

Jeg var når jeg trodde jeg var 8+0. Gynekologen kom til 7+2 og målte da til 1,2 cm lang..
    Ble også litt bekymret av det.:bored:

13. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Er det normalt? Hvor lenge siden var det?

14. s_91 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Det med mål på lengde, er etter egen erfaring svært varierende. I forrige svangerskap var jeg ofte på ultralyd pga blødninger. Første gang var jeg 3 dager lenger enn menstermin, neste gang to dager bak, så litt frem igjen, før jeg fikk termindato på "ordinær" ul, og det var 5 dager etter menstermin.. så de små babyene vokser i "rykk og napp". Tror ikke dere trenger å bekymre dere:)

• Enig Enig x 2
  15. LB85 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg var altså iflg beregning på fredag 7+1 og da målte hun 10,1 tror jeg. Men jeg er ganske sikker på at jeg også var lenger pga korte sykluser og at jeg tok ELtester. Men jeg stresser ikke så mye over det. Jeg tror det er vanskelig så tidlig i svangerskapet. Jeg skrev tidligere i en annen tråd at jeg hoppet en uke frem i forrige svangerskap da jeg var i uke 11. Så vent til det er litt enklere å måle du :)

16. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Takk for svar:) da er det sikkert normalt

17. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Takk for svar:) da er dt sikkert normalt:)

• Liker Liker x 1
  18. maaii Andre møte med forumet

Ble satt til uke 6+0, altså en uke til tilbake. Målt HCG som har steget fra 24000 til 27000 på 4 dager. Ny HCG imorgen men vi kan vel regne med at her har det sluttet og vokse... for 3. Gang. Samme regla hver gang

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Liker ikke Liker ikke x 1
  19. SmerteiHjerte Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Uff så kjipt! Håper ikke det er tilfelle! Håper testen i morgen er veldig positiv❤️

20. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Uff :( Krysser fingrene.

Del denne siden