TUL

Jeg skal ikke før i 12. uke. Planlagt å bare ha én og føler jeg får mest ut av ultralyden da :happy:
 
Lykke til :) Var både forrige mandag 7+2 og denne mandagen 8+2 :) Brukte laaang tid på finne hjerte forrige uke, men nå på mandag fant hun det med en gang og målte 2 cm :) Får ekstra oppfølgning pga en cyste på eggstokken og pga to aborter bak meg i 2018.

Hvor langt er du på vei?
 
Så spennende ❤️ jeg skal når jeg er 8+4. Veldig spent :nailbiting:
 
Så moro :) skal ikke før jeg er i uke 10 , så 3 uker og tre dager igjen :confused:
 
Så spennende!:couchpotato: Jeg skal om 2 uker og 1 dag, da er jeg 8+4 - kjempe spendt!
 
Jeg fikk fremskyndet timen min på sykehuset til 6/2. Er da mellom 7-8 uker regner jeg med men det finner de forhåpentligvis ut da:)
Hvor tidlig kan de se hjertet på ul?
 
Jeg skal fredag om 2 uker. Da er jeg 7+4.
 
Hei igjen! Det var missed abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
 
Last edited:
Hei igjen! Det var spontan abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
Neeei, så trist :( hadde du noen mistanke? Uff.. føler virkelig med deg , det var jo ikke sånn det skulle gå :(:Heartred
 
Hei igjen! Det var spontan abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
Uff så trist! :Heartred hadde du noen mistanke elle virket alt som det skulle? Sender deg en klem :Heartred
 
Hadde egentlig ingen mistanke, men ville jo dit for å sjekke at det var et foster der! Har hatt en litt annen følelse denne gangen, med de andre har jeg hatt sterke magefølelser på kjønn ol, men ikke denne gangen. Tenkte egentlig at det kunne være to, siden jeg har vært så dårlig. Og det har jeg ikke med noen av mine andre! Men men, sånn er det.. tar meg en snus, og venter på blødning! :( hørtes brutalt ut.. men!

Ønsker dere alle lykke til! Klem!
 
Last edited:
Så utrolig trist. Og kjempeskummelt at det skjedde helt uten forvarsel. Syns missed Abortion virker mye verre enn vanlig spontanabort hvor kroppen bare ordner opp selv. Håper forløpet videre blir ukomplisert :Heartred

Skal selv på TUL i morgen, da er jeg også 8+1, nå ble det plutselig litt for spennende...
 
Så utrolig trist. Og kjempeskummelt at det skjedde helt uten forvarsel. Syns missed Abortion virker mye verre enn vanlig spontanabort hvor kroppen bare ordner opp selv. Håper forløpet videre blir ukomplisert :Heartred

Skal selv på TUL i morgen, da er jeg også 8+1, nå ble det plutselig litt for spennende...

Missed abort ja, jeg må kontakte lege og håpe på at jeg får tid innen en uke. Hun ville at jeg skulle ta en ny ul, for å være sikker.. hun nevnte også om jeg kunne være kortere på vei, men det er jeg jo ikke.. Hun mente også at det beste er om kroppen fikser opp selv,, men at jeg ikke burde vente mer enn en uke. Asså hun var så bra den dama, tok seg så god tid og klemte meg og trøsta. Håper jeg bare vet hva jeg skal gjøre nå da, ringer lege og helsestasjon i mrg hvertfall.. man blir jo helt merkelig i sånne situasjoner!
 
Missed abort ja, jeg må kontakte lege og håpe på at jeg får tid innen en uke. Hun ville at jeg skulle ta en ny ul, for å være sikker.. hun nevnte også om jeg kunne være kortere på vei, men det er jeg jo ikke.. Hun mente også at det beste er om kroppen fikser opp selv,, men at jeg ikke burde vente mer enn en uke. Asså hun var så bra den dama, tok seg så god tid og klemte meg og trøsta. Håper jeg bare vet hva jeg skal gjøre nå da, ringer lege og helsestasjon i mrg hvertfall.. man blir jo helt merkelig i sånne situasjoner!

Så bra at du fikk en så flott lege når hun måtte gi deg en så forferdelig beskjed :Heartred Tipper legen vet hva du skal gjøre videre. Vet det finnes et forum her inne for de som har mistet før uke 12 (tittet litt selv der når jeg trodde jeg hadde hatt SA), så mulig det finnes svar der hvis du ønsker mer informasjon og/eller erfaringer fra andre som har opplevd det samme.
 
Jeg fikk fremskyndet timen min på sykehuset til 6/2. Er da mellom 7-8 uker regner jeg med men det finner de forhåpentligvis ut da:)
Hvor tidlig kan de se hjertet på ul?
De kan se det før fullgått 6 uker men bedre å vente litt. Har vært i 6+2,fikk å se hjerte og baby var målt til 0,46cm,gangske litten :)
 
Back
Topp