TUL

De kan se det før fullgått 6 uker men bedre å vente litt. Har vært i 6+2,fikk å se hjerte og baby var målt til 0,46cm,gangske litten :)
Da regner jeg med de ser det hvis jeg er mellom 7-8 uker:)
Kjenner jeg får helt angst av å gå rundt å lure om det er noe som lever inn i der, føler det er alt for mange her inne som opplever MA<3
 
Hei igjen! Det var missed abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
Så forferdelig trist!
Håper du snart får en spire som klorer seg skikkelig fast! Klem
 
Hei igjen! Det var missed abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
Så trist. Jeg hadde MA i september. Hadde masse symptomer men alle bare forsvant da jeg var 7+1. Fikk bare litt rosa på papir. Kunne ikke få offentlig UL så måtte privat. Da ble konstatert MA/BO med tvillinger på 7+5 og hadde abort hjemme med cytotec 7+6. Kan bare sende en klem til deg :(
 
Var på tul i dag og fikk se og høre et bankende hjerte nå går jeg bare håpe at den klarer seg frem til uke 12. Er 8 uker på vei i dag.
 
Fastlegen min tok ul i dag, 8+1, og der var det et lite romvesen med et bankende hjerte❤️ Håper det fortsetter å banke! Får ny ul om 2 uker ca, blir fulgt ekstra opp pga hyperemesis i mine tidligere svangerskap
 
Hei igjen! Det var missed abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
Så utrolig trist! Klem:Heartred
 
Hei igjen! Det var missed abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred

Så trist å lese! Føler med deg, har vært gjennom akkurat det samme. Stor klem til deg❤️
 
Uff! Sender deg en stor klem :Heartred
 
Så fint å lese om dere det har gått bra med også :Heartred tydeligvis veldig mange som har vært på ultralyd i dag!
 
Veldig trist - sender gode tanker ❤️

Jeg skal på tul om 2 uker og er da 10+5. Vi gleder oss men er også selvfølgelig spent/nervøs og krysser fingrene for et bankende hjerte
 
Missed abort ja, jeg må kontakte lege og håpe på at jeg får tid innen en uke. Hun ville at jeg skulle ta en ny ul, for å være sikker.. hun nevnte også om jeg kunne være kortere på vei, men det er jeg jo ikke.. Hun mente også at det beste er om kroppen fikser opp selv,, men at jeg ikke burde vente mer enn en uke. Asså hun var så bra den dama, tok seg så god tid og klemte meg og trøsta. Håper jeg bare vet hva jeg skal gjøre nå da, ringer lege og helsestasjon i mrg hvertfall.. man blir jo helt merkelig i sånne situasjoner!

Da jeg hadde MA i uke 11+3 ble jeg sendt rett fra UL til time på Ullevål for nye sjekk og konstantert at det var MA,og der fikk jeg valget mellom piller og utskrapning. Og der kunne du få pillene med en gang.

Ikke noe hyggelig å oppleve, så føler veldig med deg:Heartred
Masse lykke til videre:Heartred
 
Etter inspirasjon fra tråden her har jeg nå bestilt TUL om tre uker, da er jeg akkurat 8+0, og rundt tida jeg skjønte noe var galt sist, så fant ut det var et greit tidspunkt å ta en sjekk. Føles lenge å vente, men samtidig er jo dette tidenes tålmodighetsprøve på 40 uker, så det er vel bare å vente.
 
Hei igjen! Det var missed abort her.. i dag er jeg 8+1 og hun mente det skjedde uke 5-6! Første gang jeg opplever dette! Så trist! Så da melder jeg meg ut :( masse lykke til alle sammen! Klem fra meg! :Heartbigred
Å nei så trist :sorry:
Masse lykke til ❤️❤️stor klem ❤️
 
Missed abort ja, jeg må kontakte lege og håpe på at jeg får tid innen en uke. Hun ville at jeg skulle ta en ny ul, for å være sikker.. hun nevnte også om jeg kunne være kortere på vei, men det er jeg jo ikke.. Hun mente også at det beste er om kroppen fikser opp selv,, men at jeg ikke burde vente mer enn en uke. Asså hun var så bra den dama, tok seg så god tid og klemte meg og trøsta. Håper jeg bare vet hva jeg skal gjøre nå da, ringer lege og helsestasjon i mrg hvertfall.. man blir jo helt merkelig i sånne situasjoner!

Herlighet, stakkars deg ❤️
Det er rart det der hvordan man reagerer i slike situasjoner. Håper det setter i gang av seg selv, å at kroppen fikser det ❤️
 
Back
Topp