Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Sentrum gynekologi. Stig pedersen heter legen[emoji4] veldig flink å seriøs[emoji4]
Takk[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sentrum gynekologi. Stig pedersen heter legen[emoji4] veldig flink å seriøs[emoji4]
Vet du om de er god på å se kjønn?Her i Sandnes betaler vi 600kr for privat ultralyd uansett hvor langt vi er på vei. Dama som utfører undersøkelsen er helt fantastisk og har topp utstyr!
Takk[emoji173]️
Ja! Gjettet på meg i uke 12+2! Blir spennende å se om hun har riktigVet du om de er god på å se kjønn?vil ta tul i uke 15, bare litt over en uke til
Så billig. Her blir det fort 1200 kr for privat ul.Her i Sandnes betaler vi 600kr for privat ultralyd uansett hvor langt vi er på vei. Dama som utfører undersøkelsen er helt fantastisk og har topp utstyr!
Så godt bilde! Kjekt å se mageboeren! Jeg skal på tidlig ultralyd idag, er 12+0... er sååååå spent! Er bare to uker siden vi var sist, men denne gang kan de sjekke litt mer og så håper jeg jo de kan skimte noe kjønn :-D
To uker før denne TUL var jeg også på TUL. Var veldig morro å se hvor mye større han har blitt på 2 uker å hvor mye mer aktiv han var. Bare å glede seg. Har mere utbytte av TUL i uke 12[emoji4][/QUOTE
Ja nå så alt veldig fint ut, babyen så frisk ut og alt er bra. Hun turte ikke si kjønn, men jeg er veldig sikker på gutt.
Sjå der ja[emoji76][emoji76][emoji76][emoji173]️ var han lang?
Her i Sandnes betaler vi 600kr for privat ultralyd uansett hvor langt vi er på vei. Dama som utfører undersøkelsen er helt fantastisk og har topp utstyr!

Fem jordmødreHvor i Sandnes er dette![]()
Tusen takkFem jordmødre![]()