TUL UKE 12+3

Her i Sandnes betaler vi 600kr for privat ultralyd uansett hvor langt vi er på vei. Dama som utfører undersøkelsen er helt fantastisk og har topp utstyr!
Så billig. Her blir det fort 1200 kr for privat ul.

Så godt bilde! Kjekt å se mageboeren! Jeg skal på tidlig ultralyd idag, er 12+0... er sååååå spent! Er bare to uker siden vi var sist, men denne gang kan de sjekke litt mer og så håper jeg jo de kan skimte noe kjønn :-D

Så godt bilde! Kjekt å se mageboeren! Jeg skal på tidlig ultralyd idag, er 12+0... er sååååå spent! Er bare to uker siden vi var sist, men denne gang kan de sjekke litt mer og så håper jeg jo de kan skimte noe kjønn :-D

To uker før denne TUL var jeg også på TUL. Var veldig morro å se hvor mye større han har blitt på 2 uker å hvor mye mer aktiv han var. Bare å glede seg. Har mere utbytte av TUL i uke 12[emoji4]

Er så kjekt med 3D bilder. Min forrige var så lik seg selv pp 3D bilde, var så lik pappen. Det var så utrolig koselig[emoji173]

To uker før denne TUL var jeg også på TUL. Var veldig morro å se hvor mye større han har blitt på 2 uker å hvor mye mer aktiv han var. Bare å glede seg. Har mere utbytte av TUL i uke 12[emoji4][/QUOTE

Ja nå så alt veldig fint ut, babyen så frisk ut og alt er bra :-). Hun turte ikke si kjønn, men jeg er veldig sikker på gutt.

Vedlegg

• IMG_4944.JPG
    IMG_4944.JPG
    578,3 KB · Visninger: 34
  • IMG_4946.jpg
    IMG_4946.jpg
    93,4 KB · Visninger: 34
Sjå der ja[emoji76][emoji76][emoji76][emoji173]️ var han lang?

Han var 57 mm hvis jeg har sett rett ;-). Hun sa jeg var 12+4, men ser hun har endret det til 12+1. Ifølge mine beregninger er jeg 12+0. Syns hodeformen virket så feminin og så ingen likheter med brødrene på deres ultralydbilder, så blir spennende dette her ;-)

Back
Topp