Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler virkelig sentrum gynekologi! 1500kr og du får med sikkert 10-15 fine bilder! Han bruker god tid å forklarer godt.
Det høres supert ut! Hvor langt var du på vei siden du fikk så mange bilder?Anbefaler virkelig sentrum gynekologi! 1500kr og du får med sikkert 10-15 fine bilder! Han bruker god tid å forklarer godt.
Både i uke 8 og uke 15 fikk jeg masse bilderDet høres supert ut! Hvor langt var du på vei siden du fikk så mange bilder?
Herlig! Spørs om det ikke blir der daBåde i uke 8 og uke 15 fikk jeg masse bilder
Jeg er iallefall super fornøyd med StigHerlig! Spørs om det ikke blir der da
Anbefaler virkelig sentrum gynekologi! 1500kr og du får med sikkert 10-15 fine bilder! Han bruker god tid å forklarer godt.
Hvor langt på vei var du?Jeg vil ikke anbefale Ultraportalen. Fikk lite info underveis og jeg spurte om hun kunne se etter kjønnet. Det var hun ikke interessert i.
Hvor langt på vei var du?
Rart, her så de kjønnet 14+4 når jeg var der sist, det var jente og de hadde helt rett14 uker
Jeg vil ikke anbefale Ultraportalen. Fikk lite info underveis og jeg spurte om hun kunne se etter kjønnet. Det var hun ikke interessert i.