TUL Trondheim

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Noen som har erfaringer med privat tul i Trondheim de har lyst å dele? Hvilke steder anbefales/anbefales evt ikke? :)
 
Har vært hos både Ultraportalen og House of femme, er kjempefornøyd med begge plassene!☺️ Dyktige, trivelige og omsorgsfulle damer begge plassene som tar seg god tid med deg
 
Jeg var på Medicus. Fikk time dagen etter, og fikk ha med partner. Veldig hyggelige og profesjonelle.
 
Anbefaler virkelig sentrum gynekologi! 1500kr og du får med sikkert 10-15 fine bilder! Han bruker god tid å forklarer godt.
 
Var på Ultraportalen og er fornøyd, bra valuta for pengene. De er vel billigst i Trondheim med 1100kr mot 1500kr de andre stedene. Fikk med en remse med 4 bilder, pluss at jeg fikk bildene og et par videosnutter på mobilen. Stor TV-skjerm jeg fikk se embryoet på, behagelig personell:)

Har ikke erfaring med andre plasser.
 
Takk for innspill :D
 
Anbefaler virkelig sentrum gynekologi! 1500kr og du får med sikkert 10-15 fine bilder! Han bruker god tid å forklarer godt.
Det høres supert ut! :) Hvor langt var du på vei siden du fikk så mange bilder?
 
Anbefaler virkelig sentrum gynekologi! 1500kr og du får med sikkert 10-15 fine bilder! Han bruker god tid å forklarer godt.

Signerer denne!

Hos oss fant han avvik, fortykket nakkefold. Ordnet time på sykehuset dagen etter, forklarte godt, og veldig behagelig og saklig. Sendte tilogmed melding og gav sin medfølelse etter at resultatet ble abort etter funn av kromosomavvik. Veldig flink!
 
Jeg vil ikke anbefale Ultraportalen. Fikk lite info underveis og jeg spurte om hun kunne se etter kjønnet. Det var hun ikke interessert i.
 
Jeg vil ikke anbefale Ultraportalen. Fikk lite info underveis og jeg spurte om hun kunne se etter kjønnet. Det var hun ikke interessert i.


Jeg har vært der to ganger og har bare gode ord å si om henne vi var hos :)

Pga corona denne gangen var de stengt så endte opp hos medicus. Vi ville ikke vite kjønnet og tenkte det uansett var for tidlig så sa ikke noe om det. Var 11 fullgåtte uker. Han var skråsikker på at det var gitt hvert fall. Er i uke 36 nå å har ikke fått vite noe på oul så venter spent på om han hadde rett eller ikke. Selv er jeg overbevist om at det er jente:bored:
 
Noen som har vært nå nylig og vet hvor det evt er lov å ha med partner? Ser det var lov på medicus, noen som vet om de andre?

Har vært på ultraportalen tidligere, og var fornøyd der. Men det er snart 6 år siden :)
 
Back
Topp