TUL pga mistanke om XU *oppdatert*

De siste dagene har jeg hatt enormt mye smerter nede i magen ved ene egglederen så var hos legen nå og han har sendt meg videre før undersøkelser siden han å gynekologen han rådførte seg med tror jeg kan ha en XU i venstre eggleder.. Så nå er nervene virkelig her å vi krysser fingrene for at det ikke er noen XU og at alt står bra til med lille reka og at den sitter godt der den skal sitte, er 5+2 I dag ut i fra syklusene mine så her håper vi på det beste nå.

Oppdaterer innlegget etter at jeg har vært inne på sykehuset i dag.

***OPPDATERING***

Da har jeg vært inne å det er heldigvis ikke noen XU, vi så også svak blinking fra i alle fall ett hjerte men fostersekken var veldig stor så hun gynekologen mistenkte at det kunne være fler en bare en der inne, men pga dårlig utstyr på dette sykehuset så fikk de ikke sett skikkelig på lille reka nå og vi skal derfor tilbake den 5 oktober for ny sjekk siden de da ville se mer i følge gynekologen så det gleder vi oss masse til :Heartred
Så fint å høre :)
 
Så bra! :D nå ble jeg glad! Var du forberedt på at det kunne være flere?


Vet at pga min alder så er risken større for å få tvillinger er jo 39 år nå, samt jeg er toegget tvilling selv og det finnes mange fler tvillinger i familien, så blir spennende og se om 2 uker om det er bare en eller to der. Men vi blir like glade enten det er en eller flere der inne bare alt går bra :)
 
Vet at pga min alder så er risken større for å få tvillinger er jo 39 år nå, samt jeg er toegget tvilling selv og det finnes mange fler tvillinger i familien, så blir spennende og se om 2 uker om det er bare en eller to der. Men vi blir like glade enten det er en eller flere der inne bare alt går bra :)

Aaah, da så :) ja det regner jeg med dere blir. Spennende!
 
Ja er alltid spennende når man ikke vet så blir vel nedtelling frem til 5 oktober :D
 
Så bra at det ikke var xu! Jeg hadde det i august, og det er det vondeste jeg har opplevd altså. Så vet hvor ille det kan bli. Håper de finner ut at alt er greit med alle som befinner seg inni der!
 
Ja det var positive nyheter å vi er ekstremt lykkelige over at det ikke var en XU men hvorfor venstre eg eggleder fremdeles er så vond vet vi ikke enda, men så lenge alt er på rett plass skal man vel ikke klage, så håper vi smertene i egglederen gir seg snart
 
Det er vi også. ble veldig redd for XU når både legen å gyn først mente at alle symptomer på det var tilstede, så vi ble veldig lettet når det viste seg å ikke være en XU likevel
 
Back
Topp