TUL på oslocity legesenter, flere som har vært der?

Godt og høre at flere har ålreite opplevelser.
Kjipt hvis man ikke føler seg hørt.
Men det er viktigere at de har stålkontroll på hva de ser på ultralyd så det ikke blir noe synsing:happy:

Jeg ville ikke kalt det ålreit, egentlig :hilarious: Jeg var totalt uforberedt på den litt harde tonen og ble helt satt ut. Gikk ut derfra med følelsen av å ha vært på et rullebånd hvor dette var så lite interessant for henne som det kunne fått blitt. Nettopp derfor jeg vil gi en «heads up» til andre!
 
Jeg ville ikke kalt det ålreit, egentlig :hilarious: Jeg var totalt uforberedt på den litt harde tonen og ble helt satt ut. Gikk ut derfra med følelsen av å ha vært på et rullebånd hvor dette var så lite interessant for henne som det kunne fått blitt. Nettopp derfor jeg vil gi en «heads up» til andre!
Okei! Men nå som jeg har blitt advart så er jeg forberedt :hilarious:
 
Jeg var hos Aage nå nettopp, han var veldig hyggelig. Likte at det var dempet lys under undersøkelsen, er ikke vandt til det hos min tidligere gynekolog :). Dumt at en må ha på masker da, gjør kommunikasjonen litt mer stiv. (Du får maske der).
 
Jeg var der når jeg mistenkte sa sist pga blødning. Var hos Linda Johansen. Syns ikke hun var spesielt flink... var litt for rask.. men man fikk jo sett det man skulle se...
 
Jeg var der når jeg mistenkte sa sist pga blødning. Var hos Linda Johansen. Syns ikke hun var spesielt flink... var litt for rask.. men man fikk jo sett det man skulle se...
Hørt flere prater om tul/ul at de som gjør undersøkelsene er altfor kjappe! Hadde samme erfaring med ahus! Rakk nesten ikke se eller spørre om noen ting! Så at hu her forklarte så godt og var hyggelig hjalp på nervene mine:joyful:
 
Back
Topp