TUL på oslocity legesenter, flere som har vært der?

En tråd i 'April 2021' startet av Mamma2021, 4 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma2021 Betatt av forumet Vårspirene 2021

Men i alle dager! «Smiler» ble plutselig en emojio_O:hilarious:

2. Mamma2021 Betatt av forumet Vårspirene 2021

Det skjedde igjen! Merkelig! Flere som ordene blir emojier ? Aldri opplevd her inne føro_O

3. Marianne_RS Betatt av forumet Vårspirene 2021

Jeg ville ikke kalt det ålreit, egentlig :hilarious: Jeg var totalt uforberedt på den litt harde tonen og ble helt satt ut. Gikk ut derfra med følelsen av å ha vært på et rullebånd hvor dette var så lite interessant for henne som det kunne fått blitt. Nettopp derfor jeg vil gi en «heads up» til andre!

• Morsom Morsom x 1
  4. Mamma2021 Betatt av forumet Vårspirene 2021

Okei! Men nå som jeg har blitt advart så er jeg forberedt :hilarious:

5. Marianne_RS Betatt av forumet Vårspirene 2021

Ja, og da går det helt sikkert helt fint! :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Mandel1234 Blir kjent med forumet Vårspirene 2021

Jeg var hos Aage nå nettopp, han var veldig hyggelig. Likte at det var dempet lys under undersøkelsen, er ikke vandt til det hos min tidligere gynekolog :). Dumt at en må ha på masker da, gjør kommunikasjonen litt mer stiv. (Du får maske der).

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. V Flørter med forumet Vårspirene 2021

Jeg var der når jeg mistenkte sa sist pga blødning. Var hos Linda Johansen. Syns ikke hun var spesielt flink... var litt for rask.. men man fikk jo sett det man skulle se...

• Liker Liker x 1
  8. Mamma2021 Betatt av forumet Vårspirene 2021

Hørt flere prater om tul/ul at de som gjør undersøkelsene er altfor kjappe! Hadde samme erfaring med ahus! Rakk nesten ikke se eller spørre om noen ting! Så at hu her forklarte så godt og var hyggelig hjalp på nervene mine:joyful:

Del denne siden