Men i alle dager! «r» ble plutselig en emojiHøres bra ut! r ikke så mye sjøl jeg wahah så kanskje det blir perfekt match
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men i alle dager! «r» ble plutselig en emojiHøres bra ut! r ikke så mye sjøl jeg wahah så kanskje det blir perfekt match
Det skjedde igjen! Merkelig! Flere som ordene blir emojier ? Aldri opplevd her inne førMen i alle dager! «r» ble plutselig en emoji
Godt og høre at flere har ålreite opplevelser.
Kjipt hvis man ikke føler seg hørt.
Men det er viktigere at de har stålkontroll på hva de ser på ultralyd så det ikke blir noe synsing
Okei! Men nå som jeg har blitt advart så er jeg forberedtJeg ville ikke kalt det ålreit, egentlig Jeg var totalt uforberedt på den litt harde tonen og ble helt satt ut. Gikk ut derfra med følelsen av å ha vært på et rullebånd hvor dette var så lite interessant for henne som det kunne fått blitt. Nettopp derfor jeg vil gi en «heads up» til andre!
Okei! Men nå som jeg har blitt advart så er jeg forberedt
Hørt flere prater om tul/ul at de som gjør undersøkelsene er altfor kjappe! Hadde samme erfaring med ahus! Rakk nesten ikke se eller spørre om noen ting! Så at hu her forklarte så godt og var hyggelig hjalp på nervene mineJeg var der når jeg mistenkte sa sist pga blødning. Var hos Linda Johansen. Syns ikke hun var spesielt flink... var litt for rask.. men man fikk jo sett det man skulle se...