TUL på oslocity legesenter, flere som har vært der?

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Flere som har tatt tul/ul på oslocity legesenter ?
Skal dit i kveld og er jo veldig bekymret mulig uten grunn, men jeg er veldig lett nervøs for ting som person generelt.
Har dere gode opplevelser med at de tar seg tid og forklarer og er flinke? :angelic:
 
Han ene der er vist veldig flink, men det er en dame der som er ganske fæl. Hun er nok dyktig, men bare ikke så god med mennesker. Har vært hos henne en gang, men aldri hos mannen. Han har et godt rykte :)
 
Hvem skal du til?
Jeg synes det er litt rett inn og rett ut der, ikke så mye psykisk omsorg. Du får jo sett den lille da og kanskje er det det du behøver. Ser at ikke alle har samme erfaring som meg også :)
De har en dame og en mann. Den kvinnelige er ikke særlig god på det sosiale synes jeg og det er kanskje grunn til at de ofte har mye ledig tid. MEN jeg vil ikke grue meg for mye. Du kan få en helt annen opplevelse enn meg ❤️
Men ikke forvent mye tid til prat og omsorg, forvent bare å få se åå ultralyd og be om forklaring på alt du lurer på.
 
Var bare rett inn og rett ut, fikk en sjekk på at alt stod bra til. Men var også det jeg trengte da :)
 
Jeg bor langt unna Oslo og har til og med hørt om hun dama :hilarious: Men det viktigste er å få se babyen!
 
Når jeg sjekker sånn Feedback på nettet står det bare hyggelig ting om hun!
Rart at det er motsatt for dere da?:hungover:

Jeg har ikke vært inne på nettet og skrevet feedback da :p men jeg har vært hos henne én gang som ikke-gravid av andre gynekologiske årsaker og det var bra. Kanskje jeg bare behøvde noe annet som gravid om du skjønner. :)
 
Når jeg sjekker sånn Feedback på nettet står det bare hyggelig ting om hun!
Rart at det er motsatt for dere da?:hungover:
Det er ganske mye ymse om henne på nett.Er en tråd om det her inne også fra tidligere der hun blir nevnt.

Jeg tror hun er av øst-europeisk opprinnelse og det er nok bare en kulturforskjell som mange nordmenn ikke er vant til. Jeg tror hvis man er forberedt på at det ikke er noe dilldall og at hun kan virke litt brysk så får du nok en god opplevelse :) Hun er dyktig i faget sitt.
 
Linda Johansen

Jeg har vært til vanlig gyn undersøkelser (celleprøver, sykdomstester osv) og har hatt gode opplevelser hos hun.
Det er litt rett inn og rett ut, men har man spørsmål har hun alltid tatt seg tid til å svare. Men hun er en direkte dame og ikke noe dilldall.

Hadde en tul hos henne forrige svangerskap, og en tul hos mannen som jobber der forrige svangerskap. Har ingenting å klage på med noen av de:)

Nå bor jeg ikke i Oslo lenger så går til en annen gyn nærmere der jeg bor, men hadde sikkert fortsatt på Oslo city hvis jeg fortsatt bodde der.

Lykke til!
 
Jeg har vært til vanlig gyn undersøkelser (celleprøver, sykdomstester osv) og har hatt gode opplevelser hos hun.
Det er litt rett inn og rett ut, men har man spørsmål har hun alltid tatt seg tid til å svare. Men hun er en direkte dame og ikke noe dilldall.

Hadde en tul hos henne forrige svangerskap, og en tul hos mannen som jobber der forrige svangerskap. Har ingenting å klage på med noen av de:)

Nå bor jeg ikke i Oslo lenger så går til en annen gyn nærmere der jeg bor, men hadde sikkert fortsatt på Oslo city hvis jeg fortsatt bodde der.

Lykke til!
Godt og høre! Takk for svar :happy:
 
Linda Johansen

Jeg var hos henne for et par uker siden :) Det er ikke noe galt med henner per se, men som de andre her sier: hun er rett på sak, hvorfor er du her, ta av deg klærne, se på babyen. Hos meg var alt i orden, så da var det veldig sånn: ja, alt fint. Hadet!

Greit å være forberedt på at hun er litt kort, men som andre her sier; hvis du har spørsmål svarer hun helt fint på de :)
 
Jeg skal dit om ca to uker, er da 12+0 og vil se om alt er bra. Har aldri vært der før, men tror jeg skal til den kvinnelige gynekologen. Oppdater gjerne hvordan det gikk på timen din:happy:
 
Jeg var hos henne for et par uker siden :) Det er ikke noe galt med henner per se, men som de andre her sier: hun er rett på sak, hvorfor er du her, ta av deg klærne, se på babyen. Hos meg var alt i orden, så da var det veldig sånn: ja, alt fint. Hadet!

Greit å være forberedt på at hun er litt kort, men som andre her sier; hvis du har spørsmål svarer hun helt fint på de :)
Godt og høre at flere har ålreite opplevelser.
Kjipt hvis man ikke føler seg hørt.
Men det er viktigere at de har stålkontroll på hva de ser på ultralyd så det ikke blir noe synsing:happy:
 
(til en annen gang: Aage Huseby er helt fantastisk. Verdens beste lege! Men jobber bare tirsdager og torsdager. Uansett - lykke til på tul i dag!)
 
(til en annen gang: Aage Huseby er helt fantastisk. Verdens beste lege! Men jobber bare tirsdager og torsdager. Uansett - lykke til på tul i dag!)
Så han også var der ja, men han hadde ikke noe i kveld :joyful:
 
Var der hos henne i uke 8 (er nå uke 16). Syns også det var en fin opplevelse, forklarte godt hva hun fant osv. Hun spurte ikke om så mye, men svarte godt på alle de spørsmål jeg hadde. Men ja, hun er stereotypisk øst-europeer som ikke smiler så mye
 
Var der hos henne i uke 8 (er nå uke 16). Syns også det var en fin opplevelse, forklarte godt hva hun fant osv. Hun spurte ikke om så mye, men svarte godt på alle de spørsmål jeg hadde. Men ja, hun er stereotypisk øst-europeer som ikke smiler så mye
Høres bra ut! Smiler ikke så mye sjøl jeg wahah:hilarious: så kanskje det blir perfekt match:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp