Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Linda JohansenJa, hvem skal du til?
Ja, hun er litt brysk kan man siLinda Johansen
Når jeg sjekker sånn Feedback på nettet står det bare hyggelig ting om hun!Ja, hun er litt brysk kan man si
Når jeg sjekker sånn Feedback på nettet står det bare hyggelig ting om hun!
Rart at det er motsatt for dere da?
Det er ganske mye ymse om henne på nett.Er en tråd om det her inne også fra tidligere der hun blir nevnt.Når jeg sjekker sånn Feedback på nettet står det bare hyggelig ting om hun!
Rart at det er motsatt for dere da?
Linda Johansen
Godt og høre! Takk for svarJeg har vært til vanlig gyn undersøkelser (celleprøver, sykdomstester osv) og har hatt gode opplevelser hos hun.
Det er litt rett inn og rett ut, men har man spørsmål har hun alltid tatt seg tid til å svare. Men hun er en direkte dame og ikke noe dilldall.
Hadde en tul hos henne forrige svangerskap, og en tul hos mannen som jobber der forrige svangerskap. Har ingenting å klage på med noen av de
Nå bor jeg ikke i Oslo lenger så går til en annen gyn nærmere der jeg bor, men hadde sikkert fortsatt på Oslo city hvis jeg fortsatt bodde der.
Lykke til!
Linda Johansen
Godt og høre at flere har ålreite opplevelser.Jeg var hos henne for et par uker siden Det er ikke noe galt med henner per se, men som de andre her sier: hun er rett på sak, hvorfor er du her, ta av deg klærne, se på babyen. Hos meg var alt i orden, så da var det veldig sånn: ja, alt fint. Hadet!
Greit å være forberedt på at hun er litt kort, men som andre her sier; hvis du har spørsmål svarer hun helt fint på de
Så han også var der ja, men han hadde ikke noe i kveld(til en annen gang: Aage Huseby er helt fantastisk. Verdens beste lege! Men jobber bare tirsdager og torsdager. Uansett - lykke til på tul i dag!)
Høres bra ut! r ikke så mye sjøl jeg wahah så kanskje det blir perfekt matchVar der hos henne i uke 8 (er nå uke 16). Syns også det var en fin opplevelse, forklarte godt hva hun fant osv. Hun spurte ikke om så mye, men svarte godt på alle de spørsmål jeg hadde. Men ja, hun er stereotypisk øst-europeer som ikke smiler så mye