Noen som anbefaler gode plasser for TUL i Oslo/Akershus?? har egentlig fått time 18.des men det er for lenge å vente er mest sannsynlig 5+ nå så neste eller uken deretter er aktuelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var der i uke 7 denne gangen og synes det var skikkelig kjipt. Gynekologen var uhyggelig og veldig lite informativ. Jeg var der pga. blødninger.Har bare hørt negativt om UL på Oslo City. Hadde gått et annet sted.
Takk, har time på Jessheim der 18. des (var tidligste ledige)Anbefaler Oslo Ultralyd og Jordmorklinikk i Hegdehaugsveien Send meg gjerne PM for info om hvilke jordmor jeg anbefaler og hvilke du bør styre unna.
Har i hovedsak brukt de og Spesialistsenteret for Kvinner på Jessheim gjennom 2 svangerskap (TUL, organrettet UL, 3D osv.).
Takk for svar, fint å vite hvilke man skal styre unna.Jeg var der i uke 7 denne gangen og synes det var skikkelig kjipt. Gynekologen var uhyggelig og veldig lite informativ. Jeg var der pga. blødninger.
Har gode erfaringer med Familieklinikken.
Ja - tar den timen om ikke noe annet passer tidligere + vi har time i jan rundt 12 ukerJa, det er dessverre litt ventetid det da han er veldig populær :/
Ser ut som han ikke åpner før nyttårHan var jeg hos i mars sjekker det ut! likte han
Beklager, har lest reglene men hode mitt har ikke vært på riktig plass på skuldrene mine den siste uken eller såHar slettet flere innlegg her pga brudd på forumreglene