Snuffiluffi Forelsket i forumet Novemberbarna 19 2 Apr 2019 #61 Å nei! Nå ble jeg lei meg Fy søren hvor urettferdig ting er. Jeg håper og tror du vil lykkes neste gang
Å nei! Nå ble jeg lei meg Fy søren hvor urettferdig ting er. Jeg håper og tror du vil lykkes neste gang
trønderjente27 Glad i forumet Novemberbarna 19 2 Apr 2019 #62 Dette var trist å lese.. Håper prosessen går så greit som den kan, og ikke minst at en ny spire sitter snart Klem fra meg!
Dette var trist å lese.. Håper prosessen går så greit som den kan, og ikke minst at en ny spire sitter snart Klem fra meg!
FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19 3 Apr 2019 #63 Mammilutten skrev: Da ble denne graviditeten avsluttet.. MA, så nå er det bare å vente på at tablettene skal gjøre sitt... Klikk for å utvide … Ånei! Så utrolig trist. Sender deg mange gode klemmer
Mammilutten skrev: Da ble denne graviditeten avsluttet.. MA, så nå er det bare å vente på at tablettene skal gjøre sitt... Klikk for å utvide … Ånei! Så utrolig trist. Sender deg mange gode klemmer