TUL og ingen vekst på embryo..

Hei ♥️
Jeg har nettopp opplevd noe lignende på UL i uke 7 etter ivf. Jeg søkte forklaringer og googlet ALT mellom himmel og jord. Egget kan faktisk ha gått i dvale, festet seg sent, eller begge deler.

Det er så vondt å gå gjennom det du opplever nå, det å ikke vite hva som skjer. Prøv å fylle dagene dine med mange fine stunder i ventetiden frem mot neste undersøkelse. Jeg håper virkelig at dette får et positivt utfall. Når er ny UL?

Hei! Og takk for at du deler din erfaring.
Hvordan gikk det med deg??
Har heldigvis en datter fra før som herjer på her, så må heldigvis følge opp henne som normalt :Heartred
Er sykemeldt fra jobb, siden jeg bare geåter, og ikke får gjort noe som helst produktivt..
Skal på ny UL på tirsdag, så levet et tynt håp enda.

Off, føler meg skikkelig lurt! Alle symptomer er her enda, og magen vokser som aldri før.. var giga stor med førtemann også før det var gått 3 mnd.
Kjenner jeg lever i et urealistisk håp, men hva skal en gjøre? :( her var det ca 5 dager det hang etter i vekst, fikk jeg vite etter ny samtale med sykehuset pr. tlf..

Men fant de bankende hjerte? For da kan det jk bare være at egget utviklet seg litt seint? Har hørt at det kan skje

Har heldigvis en datter fra før som herjer på her, så må heldigvis følge opp henne som normalt :Heartred
Er sykemeldt fra jobb, siden jeg bare geåter, og ikke får gjort noe som helst produktivt..

Godt at du er sykemeldt, har jo ingenting på jobb å gjøre nå❤️ viktig å ta vare på seg selv, skjønner godt at dette er veldig tungt. Og krysser fingrene for at du får positive nyheter på tirsdag ❤️

Off, føler meg skikkelig lurt! Alle symptomer er her enda, og magen vokser som aldri før.. var giga stor med førtemann også før det var gått 3 mnd.
Kjenner jeg lever i et urealistisk håp, men hva skal en gjøre? :( her var det ca 5 dager det hang etter i vekst, fikk jeg vite etter ny samtale med sykehuset pr. tlf..

Er jo ikke så mye å gjøre enn å vente og å henge fast i det lille håpet du har ❤️ håper med deg ❤️

Det hjelper nok veldig at du har datteren din som herjer på. Da har man ikke like mye tid til å sitte å gruble, for det er jo egentlig ikke så mye mer man kan gjøre enn å få tiden til å gå, og la legene gjøre en ny vurdering. Så må man ta det derifra. Jeg pratet med mange fagpersoner mens jeg ventet på ny UL, som sa at det kan gå begge veier, og at man bare må vente å se. Lettere sagt enn gjort. Det jeg også ble fortalt, var at det i fagmiljøet blir diskutert dette med hvordan man skal fastslå hvor langt man er på vei, da tidlig UL har vist seg å ha så store store variasjoner. Også ved ivf når man vet nøyaktig befruktningsdato.

Vi fikk se hjerteslag i det som opprinnelig skulle være uke 7, men den lille var bare 3 mm. Ultralyd 7 dager senere viste at den hadde vokst til 9 mm, men ingen hjerteslag var å finne lenger.

Jeg håper med deg jeg også. Lykke, lykke til. Ta godt vare på deg selv. ❤️

Det hjelper nok veldig at du har datteren din som herjer på. Da har man ikke like mye tid til å sitte å gruble, for det er jo egentlig ikke så mye mer man kan gjøre enn å få tiden til å gå, og la legene gjøre en ny vurdering. Så må man ta det derifra. Jeg pratet med mange fagpersoner mens jeg ventet på ny UL, som sa at det kan gå begge veier, og at man bare må vente å se. Lettere sagt enn gjort. Det jeg også ble fortalt, var at det i fagmiljøet blir diskutert dette med hvordan man skal fastslå hvor langt man er på vei, da tidlig UL har vist seg å ha så store store variasjoner. Også ved ivf når man vet nøyaktig befruktningsdato.

Vi fikk se hjerteslag i det som opprinnelig skulle være uke 7, men den lille var bare 3 mm. Ultralyd 7 dager senere viste at den hadde vokst til 9 mm, men ingen hjerteslag var å finne lenger.

Åh, så trist :( hvordan har det gått etterpå?
Du er gravid nå?

Di fant ikke noe..

Håper at de finner det på tirsdag ❤️
Tenker at alt håp ikke er ute så lenge de ønsker å ha deg inn igjen på en ny kontroll, hos meg 7+4 den gangen var de sikker med en gang at det ikke var liv, så at de vil dobbeltsjekke må vel bety at de kanskje tenker at det kan gå bra?

Håper at de finner det på tirsdag ❤️
Tenker at alt håp ikke er ute så lenge de ønsker å ha deg inn igjen på en ny kontroll, hos meg 7+4 den gangen var de sikker med en gang at det ikke var liv, så at de vil dobbeltsjekke må vel bety at de kanskje tenker at det kan gå bra?
Lever i håpet om at det bare er litt tregt ja, hva sykehuset faktisk tenker, det må gudene vite. Tror de bare kaller meg inn for å tilfredstille meg.

Åh, så trist :( hvordan har det gått etterpå?
Du er gravid nå?

Det er bare halvannen uke siden. Har fått cytotec-behandling men har strevd med å få ut alt. Vi vil prøve selv når blødning er ferdig og når kropp og syklus er i gjenge. Går også i gang med nytt ivf-forsøk så fort som mulig. Mange sier man er mer fruktbar de første månedene etter man har mistet.

Lykke til i morgen, håper at mye har skjedd siden sist og at alt er bra!

❤️

Mase lykke til i morgen :)

Lykke til i dag <3

Back
Topp