TUL og ingen vekst på embryo..

Mammilutten

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
Var på tidelig ultralyd i går, og var så sinnsykt entusiastisk om at selvsagt går dette bra, og når vi kommer hjem skal vi fortelle tullemor at hun skal bli storesøster.

Trodde vi.

Jeg skulle vært 7 uker på vei (prøverør, så ingen tvil der..) men embryoet hadde en str som tillsa rundt 5 uker, og ingen hjertelyd..
Ny kontroll på tirsdag. Ingen smerter, forutenom litt stikk her og der, kvalme som står på, trøtt og sliten som bare det.

Jeg føler meg så lurt, av min egen kropp. Kvalmen har først komt etter uke 6..

Regner med at dette resulterer i ma..

Noen andre som har opplevd dette, og har funnet hjertelyd senere? Har så lyst å leve i håpet, men ser skikkelig svart på det nå :sad015:sad015:sad015:sad010

Har ingen erfaring selv, men klem til deg. <3 <3

Jeg har ingen erfaring å komme med, men forstår at dette var utrolig kjøpte g triste nyheter å få :( så utrolig trist og tragisk!
Sender deg mange klemmer og håper på et mirakel for dere på tirsdag, at den ultralyden ikke stemte :sorry::Heartbigred

Ingen erfaring med dette, men krysser alt jeg har for at dere får bedre nyheter på neste ul. Klem til deg ❤️

Så trist:arghh::grumpy: Bra å være realistiske, og heller bli positivt overasket :) Er gla det finnes hjelpemiddler som UL, slik at man oppdager feil såpass tidlig. Er ikke alltid man kan stole på kroppen:nailbiting: Ta vare på hverandre:Heartred

Hadde MA etter fryseforsøk i styrt syklus før jul, mens jeg fortsatt gikk på medisiner. Det er nok lite sannsynlig at det plutselig snur seg desverre.
Kan bare fortelle om mind opplevelser da..
Jeg merket det selv da, og måtte krangle for å bli sjekket, så hele førjulstiden min var ødelagt av hele opplegget.
Det er kjipe greier, og jeg syntes det var veldig vanskelig å få medfølelse hos helsepersonell, det var jo bare å prøve på nytt :confused:
Står mye om det i dagboken min på åpent forum.

Denne runden var jeg nesten ikke villig til å prøve heller, og da jeg blødde for et par uker siden følte jeg at det var over, jeg var klar for p-piller en periode for å roe ned. Det er rett og slett svintungt å gjennomgå MA, hele greia suger, rett og slett.

Går du fortsatt på medisiner?

Sender en megaklem :Heartred

Var på tidelig ultralyd i går, og var så sinnsykt entusiastisk om at selvsagt går dette bra, og når vi kommer hjem skal vi fortelle tullemor at hun skal bli storesøster.

Trodde vi.

Jeg skulle vært 7 uker på vei (prøverør, så ingen tvil der..) men embryoet hadde en str som tillsa rundt 5 uker, og ingen hjertelyd..
Ny kontroll på tirsdag. Ingen smerter, forutenom litt stikk her og der, kvalme som står på, trøtt og sliten som bare det.

Jeg føler meg så lurt, av min egen kropp. Kvalmen har først komt etter uke 6..

Regner med at dette resulterer i ma..

Noen andre som har opplevd dette, og har funnet hjertelyd senere? Har så lyst å leve i håpet, men ser skikkelig svart på det nå :sad015:sad015:sad015:sad010

Har heller ingen erfaring med dette, men vil bare sende deg en klem ❤️

Hadde MA etter fryseforsøk i styrt syklus før jul, mens jeg fortsatt gikk på medisiner. Det er nok lite sannsynlig at det plutselig snur seg desverre.
Kan bare fortelle om mind opplevelser da..
Jeg merket det selv da, og måtte krangle for å bli sjekket, så hele førjulstiden min var ødelagt av hele opplegget.
Det er kjipe greier, og jeg syntes det var veldig vanskelig å få medfølelse hos helsepersonell, det var jo bare å prøve på nytt :confused:
Står mye om det i dagboken min på åpent forum.

Denne runden var jeg nesten ikke villig til å prøve heller, og da jeg blødde for et par uker siden følte jeg at det var over, jeg var klar for p-piller en periode for å roe ned. Det er rett og slett svintungt å gjennomgå MA, hele greia suger, rett og slett.

Går du fortsatt på medisiner?

Sender en megaklem :Heartred

Takk for svar, og deling av din historie :Heartred
Her har jeg ikke hatt vondt, eller blødd eller hatt noen som helst indikasjoner på at ting skulle gå til helvette, det hadde jeg sist jeg hadde en SA.
Går ikke på noen medisiner nei..
:Heartred

Her har jeg ikke hatt vondt, eller blødd eller hatt noen som helst indikasjoner på at ting skulle gå til helvette, det hadde jeg sist jeg hadde en SA.
Nei, det er mer vanlig å ikke ha en fjerneste anelse om MA, jeg var egentlig bare heldig som skjønte det selv, hvis ikke hadde jeg gått i fire uker til før vi visste det, fordi jeg fortsatt gikk på medisiner..

Har desverre ingen positive erfaringer å dele her, men synes at jeg har lest om noen det har hendt med. At de har trodd at det har vært en MA men så plutselig på neste ultralyd så var det liv likevel.
Sender deg en god klem ❤️ og håper selvfølgelig på det beste, men siden det er prøverør så er det vel ganske sikkert hvor langt du er på vei, men har også hørt at egget kan gå i dvale da.
Lykke til på tirsdag ❤️

Jeg hadde heller ingen indikasjoner når jeg hadde MA, følte meg også skikkelig lurt av kroppen, hadde symptomer og alt, føltes veldig urettferdig. Begynte plutselig å blø litt brunt i uke 7+4 da og det hadde nok gått til grunne før hjertet begynte å slå sa de

Krysser fingrene for dere <3 dette er ikke en særlig morsom situasjon å være i... lykke til på tirsdag! Skal ha deg i tankene :)

Jeg hadde heller ingen indikasjoner når jeg hadde MA, følte meg også skikkelig lurt av kroppen, hadde symptomer og alt, føltes veldig urettferdig. Begynte plutselig å blø litt brunt i uke 7+4 da og det hadde nok gått til grunne før hjertet begynte å slå sa de

Off, føler meg skikkelig lurt! Alle symptomer er her enda, og magen vokser som aldri før.. var giga stor med førtemann også før det var gått 3 mnd.
Kjenner jeg lever i et urealistisk håp, men hva skal en gjøre? :( her var det ca 5 dager det hang etter i vekst, fikk jeg vite etter ny samtale med sykehuset pr. tlf..

Off, føler meg skikkelig lurt! Alle symptomer er her enda, og magen vokser som aldri før.. var giga stor med førtemann også før det var gått 3 mnd.
Kjenner jeg lever i et urealistisk håp, men hva skal en gjøre? :( her var det ca 5 dager det hang etter i vekst, fikk jeg vite etter ny samtale med sykehuset pr. tlf..
Kan jo være at egget har gått i dvale etter insett? Vet ikke hvor stor sannsynligheten er, men.. Krysser fingrene og håper det går din vei :Heartred

Kan jo være at egget har gått i dvale etter insett? Vet ikke hvor stor sannsynligheten er, men.. Krysser fingrene og håper det går din vei :Heartred
Håper bare det ikke er dødt :(
Kan det virkelig gå i dvale? Aldri hørt om..
Takk for omtanke :Heartred

Stor stor stor klem til deg!! :Heartred Krysser hele kroppen for dere. Lykke til på tirsdag!

Hei ♥️
Jeg har nettopp opplevd noe lignende på UL i uke 7 etter ivf. Jeg søkte forklaringer og googlet ALT mellom himmel og jord. Egget kan faktisk ha gått i dvale, festet seg sent, eller begge deler.

Det er så vondt å gå gjennom det du opplever nå, det å ikke vite hva som skjer. Prøv å fylle dagene dine med mange fine stunder i ventetiden frem mot neste undersøkelse. Jeg håper virkelig at dette får et positivt utfall. Når er ny UL?

Back
Topp