TUL nr. 2

happy22

Flørter med forumet
Jeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
 
Jeg fikk ikke lov da jeg var på Volvat rett etter påske, men mannen fikk være med på 9 ukers kontroll forrige uke hos legen! Har de nettside? Har du sjekket om det står noe der?:)
 
Jeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
Var på ahus på TUL torsdag, da fikk ikke mannen min lov å være med inn, så han måtte sitte å vente ute i bilen :sorry:
 
Får ikke ha med partner på St. Olavs i alle fall. Har ikke vært der, men privat hos noen som også jobber der, så de hadde samme regler. Jeg fikk melding om å komme alene, tenker de burde informere dersom de har regler på det :)
 
Jeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
Jeg var på tul på sykehuset her jeg bor 27/4, da fikk ikke mannen bli med inn på sykehuset engang:confused005
 
De er nok veldig strenge nå, slik at det kun er følge som er strengt nødvendig som for bli med, som foreldre, ledsagere o.l. Det står informasjon om det på nettsiden til sykehuset. Sjekket siden til Kalnes nettopp, der fant jeg det der de skriver om grønn beredskap.
 
Jeg måtte ta en hasteultralyd etter en litt skummel blødning i forrige uke.
Satte opp time på doktor dropp-in, og der fikk mannen være med inn.
Var ganske fantastisk når han også fikk høre hjertelyd, iom at han ikke fikk være med på TUL på sykehuset :Heartred
 
Jeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
Det var snakk om at reglene skulle endres fra denne uka som kommer og at partner kan være med. Du kan jo ringe å høre før du drar? :happy:
 
Syns du skal ringe å høre vi har vært på ultralyd både i uke 7 og 9 og skal igjen i uke 12 og mannen har vært med. Hos gynokolog offentlig
 
Alt bra på UL i dag en liten sak som hadde vokst fint og hjertet slo ivei... var så redd i dag siden jeg ikke føler meg gravid lengre egentlig.. eller er ihvertfall ikke like trøtt og kvalm som tidligere. Men godt å se at alt var bra
 
Vi fikk nei i dag. Tror vi skal være glade om de får være med når vi skal føde :) Tror det er andre regler i private klinikker, så det kan være et alternativ.
 
Back
Topp