Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på ahus på TUL torsdag, da fikk ikke mannen min lov å være med inn, så han måtte sitte å vente ute i bilenJeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
Jeg var på tul på sykehuset her jeg bor 27/4, da fikk ikke mannen bli med inn på sykehuset engangJeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
Det var snakk om at reglene skulle endres fra denne uka som kommer og at partner kan være med. Du kan jo ringe å høre før du drar?Jeg skal på tul nr 2 til mandag. Er da 9+2. men denne gangen ønsker mannen å bli med, men tror dere han får lov til å bli med inn? Timen er på sykehuset på gynekologisk poliklinikk.
Ja det var lurtDet var snakk om at reglene skulle endres fra denne uka som kommer og at partner kan være med. Du kan jo ringe å høre før du drar?