TUL nedtelling

Har time på tirsdag, for å se hvor langt jeg er på vei. (Henvisning fra lege pga uregelmessig syklus). Spent på om jeg er såpass at jeg kan se hjertet! Fikk 2-3 på CB digital forrige lørdag, så er ikke akkurat langt på vei!

Spent på om jeg får UL på første kontroll eller om jeg må vente til andre. Virker som det er vanlig med en i første trimester i tillegg til den ordinære her så vi får se. Har hvertfall kontroll 2. og 28. Juni [emoji4] Om jeg ikke får TUL så får det så være. Har klart meg uten i de to første svangerskapene, har aldri mistet og er ikke i noen risikogruppe.

14 dager igjen her:Heartred

Jeg var på tidlig ultralyd i dag! Fantastisk fin opplevelse, og mannen var med :) gynekologen så raskt fosteret, og vi fikk høre hjertelyden også. Da kom tårene hos meg :sad010:)
har slitt med å tro på graviditeten fram til nå, fordi jeg har hatt så få symptomer bortsett fra ømme bryst. Fikk bekreftet at termin er 3.januar, og at jeg er cirka 7+2 på vei. SÅ glad og lykkelig nå :Heartred

Jeg var på tidlig ultralyd i dag! Fantastisk fin opplevelse, og mannen var med :) gynekologen så raskt fosteret, og vi fikk høre hjertelyden også. Da kom tårene hos meg :sad010:)
har slitt med å tro på graviditeten fram til nå, fordi jeg har hatt så få symptomer bortsett fra ømme bryst. Fikk bekreftet at termin er 3.januar, og at jeg er cirka 7+2 på vei. SÅ glad og lykkelig nå [emoji813]red
Så herlig [emoji7]

28 dager til ul nr.2

har slitt med å tro på graviditeten fram til nå, fordi jeg har hatt så få symptomer bortsett fra ømme bryst. Fikk bekreftet at termin er 3.januar, og at jeg er cirka 7+2 på vei. SÅ glad og lykkelig nå :Heartred

Så koselig. Regner med at det var vaginalt undersøkelse? Jeg er i dag 7+1 og har ny time neste uke.

13[emoji7]

Back
Topp