TUL nedtelling

Trur det har blitt en litt uformell rutine og dra på TUL. Jeg var hos lege i går og han henviste meg til Tul på grunnlag av tidligere XU . Men han sa at det ikke lenger stilles krav til "risiko" for og få TUL. Og at alle som ønsker det kan få. Jeg drar for og se at embryoet er inne i livmor . Håper jo å få høre en hjertelyd ❤

Trur det har blitt en litt uformell rutine og dra på TUL. Jeg var hos lege i går og han henviste meg til Tul på grunnlag av tidligere XU . Men han sa at det ikke lenger stilles krav til "risiko" for og få TUL. Og at alle som ønsker det kan få. Jeg drar for og se at embryoet er inne i livmor . Håper jo å få høre en hjertelyd [emoji173]

Jeg vil gjerne på TUL, men de stedene jeg har sjekket i området her tar over 1400 kr for det. Syns det er dyrt.. Men hvis det ikke stilles krav til risiko for å få henvisning så skal jeg prate med legen min [emoji4]

Jeg vil gjerne på TUL, men de stedene jeg har sjekket i området her tar over 1400 kr for det. Syns det er dyrt.. Men hvis det ikke stilles krav til risiko for å få henvisning så skal jeg prate med legen min [emoji4]
Tror nok dessverre det varierer for hvilken lege en har. men håper du har en lege som sender henvisning.

Også har det litt med sykehuset å gjøre også. De kan faktisk avvise henvisningen om det ikke er grunnlag for den.

Tror nok dessverre det varierer for hvilken lege en har. men håper du har en lege som sender henvisning.

Også har det litt med sykehuset å gjøre også. De kan faktisk avvise henvisningen om det ikke er grunnlag for den.

Okei. Da skal jeg høre hvertfall, så får vi se [emoji4]

Er det noen som IKKE skal ha TUL? [emoji85]
Er litt overasket over at sååå mange skal ha TUL. Jeg får det pga at det er standar prosedyre ved graviditet gjennom ivf, viss jeg hadde blitt gravid på den vanlige måten hadde ikkhe jeg harr TUL.

Lykke TUL Ikke ta sorgene på forskudd! Håper du har en alrigth lege☀jeg har aldri opplevd og bli avvist av sykehus med henvisning fra lege , trur heller det ligger sjeldenheten tilKrysser fingrer for deg!

Er litt overasket over at sååå mange skal ha TUL. Jeg får det pga at det er standar prosedyre ved graviditet gjennom ivf, viss jeg hadde blitt gravid på den vanlige måten hadde ikkhe jeg harr TUL.

Ja, har litt inntrykk av at "alle" gjør det nå

Fikk henvisning av legen pga tidligere ma, fikk time 19mai, da er jeg 7+5... gruegleder meg! Kommer nokk til å slappe mer av vis alt er fint og vi ser bankende hjerte [emoji4]

Jeg får time til TUL i morgen når jeg ringer inn positiv test til fertilitetsseksjonen [emoji7] Blir time om ca 3 uker [emoji4]

Jeg har bestilt time den 30. :D
da er jeg 6+3 :)

16 dager til, gruusomt lenge :p

Last edited:
Jeg har time 29.mai[emoji177] 6+6 da[emoji173]

Back
Topp